Minutowa reklama województwa lubuskiej kosztowała 52 tys. zł. W tle słyszymy głos Jurka Owsiaka. Szef WOŚP zachęca do odwiedzenia regionu, w którym organizowany jest Przystanek Woodstock.
Reklama promuje inwestycje komunikacyjne w regionie. Na ekranie widzimy trasę S3, autostradę A2, obwodnice. - Drogi i obwodnice same was poprowadzą. Kochamy muzykę drogi. Wiecie gdzie to jest? To lubuskie! Najbardziej otwarty tolerancyjny region w kraju - mówi Owsiak. I zachęca do odwiedzenia najpiękniejszego festiwalu świata.
Reklamę stworzyła grupa Sky Piastowskie z Zielonej Góry. Operatorem był Oskar Kozłowski, a reżyserami Kozłowski&Lipiec.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?