„<b>IKEA</b> apeluje do klientów, którzy posiadają huśtawkę GUNGGUNG, by niezwłocznie zabrali ją z zasięgu dzieci i zwrócili w najbliższym sklepie IKEA, gdzie otrzymają pełen zwrot kosztów zakupu”. - czytamy w komunikacie na oficjalnej stronie internetowej IKEI.
Firma została poinformowana o przypadkach, gdy mocowanie huśtawki GUNGGUNG nie spełniało wymagań IKEA dotyczących bezpieczeństwa, stwarzając tym samym ryzyko odniesienia obrażeń.
Huśtawka GUNGGUNG znajdowała się w sprzedaży od 1 kwietnia 2014 r.
Jak poinformowała IKEA dowód zakupu (paragon) nie jest niezbędny, aby otrzymać zwrot pieniedzy. Jednocześnie firma przeprasza za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?