26 kwietnia, godz. 11.00, czas na pierwsze podsumowanie rywalizacji na Facebooku
„KGHM to my”. Zapewniamy, że na FB dzieje się wyjątkowo dużo, głosów (polubień) przybywa z godziny na godzinę.
Najpierw aktualna sytuacja. W grupie pierwszej (klasy 0-III) na prowadzeniu praca Oliwii z III klasy, która zyskała już 1,3 tys. polubień. Na drugim miejscu dzieło Ruty z II klasy, z 814 polubieniami, a na trzecim – rysunek Pascala, który ma 812 polubień.
W grupie drugiej (klasy IV-VIII) na czele stawki praca Oli z III klasy gimnazjum – 854 lajki. Na drugiej pozycji jest Sara, także z III klasy gimnazjum – 741 polubień, na trzecim miejscu – Patrycja z V klasy, z 548 polubieniami.
W grupie trzeciej (szkoły specjalne) prowadzi Oliwia – 127 lajków, a dalej są prace Wiktora (118 polubień) oraz Kacpra – 101 głosów.
Ale na FB
„KGHM to my”. jest też apel zespołu prowadzącego stronę. Wyjątkowo ważny, dlatego przytaczamy go w całości. „Drodzy Fejsbukowicze! Z przykrością zauważamy, że część polubień w ramach naszego konkursu Kolorowe Pokłady Wartości, może być wynikiem używania fałszywych kont lub mechanizmów zwiększających ruch na naszym profilu.
Konkurs dotyczy wartości KGHM – odwagi, współdziałania, odpowiedzialności, bezpieczeństwa, zorientowania na wyniki. Nie ma w naszej grupie miejsca na nieuczciwe i nieetyczne zachowania, które mogą przeważyć szalę na czyjąś korzyść.
Każda opublikowana praca jest sprawdzana przez nasze służby IT. Jeśli w którejś z nich potwierdzą się nasze obawy, taka praca zostanie zdyskwalifikowana z konkursu. Prosimy też Was o informację na prywatnym czacie, jeżeli macie pewne informacje, że ktoś nieuczciwie ingeruje w nasz konkurs.
Chcemy się wspólnie bawić i cieszyć ze wspaniałych prac dzieciaków!
Pozdrawiamy gorąco!
Zespół KGHM To My
„GL” przyłącza się do tego apelu. Bawmy się uczciwie!
Przypomnijmy, głosowanie w II etapie konkursu trwa do 20 maja do godz. 12.00.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?