Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Międzychód to miasto z pompą

Dariusz Brożek
- Kalendarz jest tylko jednym z elementów kampanii promującej Międzychod jako miasto z pompą - mówi Agnieszka Leśniewska z referatu promocji w międzychodzkim magistracie.
- Kalendarz jest tylko jednym z elementów kampanii promującej Międzychod jako miasto z pompą - mówi Agnieszka Leśniewska z referatu promocji w międzychodzkim magistracie. fot. Dariusz Brożek
Kalendarz z charakterystycznym ujęciem wody pitnej promuje walory gminy i ma przyciągnąć letników.

Kalendarz wydały międzychodzkie władze. Zdobi go panorama miasta i fotka tzw. laufpompy, czyli żeliwnej pompy przy ul. 17 Stycznia, z której przez okrągłą dobę cieknie woda. Zawiera wiele minerałów. Dzięki siarce ma niezbyt przyjemny zapach. - Ale za to wyśmienicie się nadaje na kapuśniak, czy do kiszenia ogórków - zapewniają międzychodzianie.

Laufpompa to oficjalne logo Międzychodu. I jednocześnie ważny element jego kampanii promocyjnej. Jej hasło to Miasto z pompą. Wymyśliła je kilka miesięcy temu Katarzyna Ładyńska z Sierakowa. - Hasło wraz ze zdjęciem pompy i charakterystycznym słoneczkiem reklamuje nasze miasto na rozmaitych gadżetach oraz materiałach promocyjnych - mówi Agnieszka Leśniewska, która kieruje referatem promocji w międzychodzkim magistracie.

Gmina wydała już pocztówki z hasłem, na jej rogatkach postawiono też specjalne tablice reklamujące Międzychód jako miasto z pompą. - Przed wakacjami wydamy też foldery i pamiątki dla letników, które będą dostępne w sezonowych punktach informacji turystycznej - zapowiada A. Leśniewska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska