Podsekretarz stanu w ministerstwie infrastruktury Zbigniew Klepacki odpisał, że decyzja o zawieszeniu kursu zastała podjęta, bo pociągiem tym z Zielonej Góry jeździło 20-40 pasażerów. Tak wykazały badania. Dopóki nie zakończy się modernizacja (do tej pory wyremontowano tylko część torów) linii kolejowej nr 273, połączenie nie może stanowić konkurencji wobec innych środków transportu. Jednak jeśli inwestycja się zakończy, podróż z Zielonej Góry do Krakowa będzie krótsza, więc może i pasażerów będzie więcej. Wtedy - nie wyklucza się obsługi przez PKP Intercity połączenia do i z Zielonej Góry przez Głogów.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?