[b] Analityk [/b]
Zespoły analityczne powstają w wielu organizacjach, jako wyodrębnione piony, których praca stanowi podstawę strategii sprzedażowych, produkcyjnych i marketingowych.
[b] Content manager [/b]
Skuteczna promocja mierzona jest liczbą kliknięć, użytkowników i wizyt na stronie. Dotarcie do odbiorców oferty to efekt pracy m.in. sprawnych content marketingowców, którzy stworzą treści wartościowe dla użytkowników i generujące ruch na stronie.
[b] CSR project manager [/b]
Specjalista, który funkcjonuje cross biznesowo i łączy działaniami niemal wszystkie piony w firmie.
[b] Employer branding manager/chief happiness manager [/b]
Strategie employer brandingowe wymagają z jednej strony kompetencji z zakresu HR, a z drugiej – marketingu i PR. W obszarze employer brandingu funkcjonują również chief happiness managerowie (nazywani też managerami ds. szczęścia) - odpowiedzialni za budowanie zadowolenia i produktywności pracowników, motywowanie ich.