Po prostu „nie, dziękuję...”

Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Branżowe stowarzyszenie ma plan rewolucji w nauczaniu. I zabiega o to, aby profesja „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta”, czyli popularnego call center, został wpisany na listę zawodów szkolnictwa zawodowego.

Ministerstwo Rozwoju ten wniosek już klepnęło. Jeśli teraz zrobi to MEN, absolwenci tych specjalistycznych klas będą mogli uzyskać, po co najmniej trzech latach nauki, tytuł technika. Komunikacja, praca w stresie, języki obce, prawa konsumenta, ochrona danych osobowych, systemy informatyczne... Lista przedmiotów brzmi imponująco. Tak sobie myślę, że panie i panowie próbujący mi za pośrednictwem telefonu wciskać rozmaite rzeczy i bez specjalistycznego przygotowania wystarczająco mnie, powiedzmy, irytują. I nie sądzę, aby zmienić to były w stanie zajęcia z pracy w stresie (moim?) ani znajomość języków obcych. Mnie wystarczy z ich strony umiejętność zrozumienia prostego „nie, dziękuję” i szybkiego zapominania numeru mojego telefonu.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie