Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Po prostu „nie, dziękuję...”

Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Dariusz Chajewski
Branżowe stowarzyszenie ma plan rewolucji w nauczaniu. I zabiega o to, aby profesja „pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta”, czyli popularnego call center, został wpisany na listę zawodów szkolnictwa zawodowego.

Ministerstwo Rozwoju ten wniosek już klepnęło. Jeśli teraz zrobi to MEN, absolwenci tych specjalistycznych klas będą mogli uzyskać, po co najmniej trzech latach nauki, tytuł technika. Komunikacja, praca w stresie, języki obce, prawa konsumenta, ochrona danych osobowych, systemy informatyczne... Lista przedmiotów brzmi imponująco. Tak sobie myślę, że panie i panowie próbujący mi za pośrednictwem telefonu wciskać rozmaite rzeczy i bez specjalistycznego przygotowania wystarczająco mnie, powiedzmy, irytują. I nie sądzę, aby zmienić to były w stanie zajęcia z pracy w stresie (moim?) ani znajomość języków obcych. Mnie wystarczy z ich strony umiejętność zrozumienia prostego „nie, dziękuję” i szybkiego zapominania numeru mojego telefonu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska