- Tak, ponieważ wygasła umowa pomiędzy Ministerstwem Finansów a Pocztą Polską w tym zakresie. W przypadku nadesłania PIT-u nieopłaconą przesyłką listową, urzędy skarbowe nie będą regulowały opłaty, którą winien uiścić nadawca. Przesyłka taka jest traktowana jako niedoręczalna, a nie złożenie rocznego zeznania podatkowego wywoła skutki prawne przewidziane przepisami podatkowymi - informuje naczelnik nowosolskiego Urzędu Skarbowego Iwona Słomska. Nie zapominajmy zatem o naklejeniu na kopercie znaczka, jeśli PIT wysyłamy pocztą.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?