Samsung Electronics dobrowolnie podejmuje się zorganizowania akcji mającej na celu stwierdzenie, czy istnieje konieczność naprawy wspomnianych produktów, które sporadycznie mogą posiadać wady niewłaściwego montażu systemu rozmrażania. W nielicznych przypadkach istnieje możliwość wystąpienia wewnętrznego iskrzenia, mogącego prowadzić do uszkodzenia produktu.
Mając na uwadze najbardziej efektywne rozwiązanie, Samsung proponuje swoim Klientom darmowy program wizyt domowych, mających na celu stwierdzenie możliwości występowania usterki oraz jej ewentualnej naprawy. Jako środek zapobiegawczy oraz dla zapewnienia bezpieczeństwa i wygody naszych Klientów, Samsung proponuje, aby programem objęte zostały również inne chłodziarko-zamrażarki, wyposażone w podobny systemem rozmrażania.
Wszyscy posiadacze chłodziarko-zamrażarek Samsung, proszeni są o odwiedzenie strony internetowej www.programnaprawy.samsung.pl i sprawdzenie, czy posiadany produkt objęty został programem.
Dodatkowe pytania powinny być kierowane do Infolinii Samsung pod numer: 0-801-1SAMSUNG (0-801-172678) lub 0-22-6079333.
Darmowy program wizyt domowych i napraw dla Klientów rozpocznie się 2 listopada b.r.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?