Skuteczna promocja dla lokalnych firm

Agnieszka Stawiarska 68 324 88 51 astawiarska@gazetalubuska.plZaktualizowano 
Ubiegłoroczni laureaci konkursu „Gazety Lubuskiej” - „Nasze Dobre Lubuskie” po wręczeniu dyplomów i nagród w zielonogórskim hotelu „Amadeus”. 10 zwycięzców wskazuje kapituła, trzech - Czytelnicy w głosowaniu SMS-owym, fot. Tomasz Gawałkiewicz
Ubiegłoroczni laureaci konkursu „Gazety Lubuskiej” - „Nasze Dobre Lubuskie” po wręczeniu dyplomów i nagród w zielonogórskim hotelu „Amadeus”. 10 zwycięzców wskazuje kapituła, trzech - Czytelnicy w głosowaniu SMS-owym, fot. Tomasz Gawałkiewicz
Startujemy z czwartą edycją konkursu „Nasze Dobre Lubuskie”. Zapraszamy lokalne firmy, aby pochwaliły się swoimi produktami i usługami.

Czytaj też: W konkursie "Nasze Dobre" nagrody przyznali też Czytelnicy "GL" i internauci w głosowaniu SMS-owym

Przez cztery lata wsparliśmy już promocją około 150 lokalnych produktów i usług. Jak co roku, zaczynając nową edycję konkursu pytamy zwycięzców - co dobrego słychać? Stanisława Mikanowicza z Przytocznej, który w ub. roku zachwycił kapitułę konkursu szynką faszerowaną zapiekaną w chlebie, trudno zastać pod telefonem. Ma dużo pracy. Wczoraj prezentował swoje nowe osiągnięcie - szynkę zapiekaną w dyni - na dożynkach w Dąbrówce Wlkp. - Pewnie ten produkt zgłoszę w tym roku do konkursu, bo jest nowy i oryginalny. Proszę sobie wyobrazić, że szynka w dyni jest przez 12 godzin ciepła! - zachwala Mikanowicz. - Mam mnóstwo zamówień po wygranej w „Naszym Dobrym”. I na duże imprezy, gdzie robiliśmy catering i od osób indywidualnych, np. na dużą rodzinną imprezę. Promocja w gazecie sprawdziła się i mój unikatowy produkt trafił do nowych klientów.

Nasz chleb polubili Duńczycy

Dwukrotny laureat, firma piekarniczo-cukiernicza Nitor ze Świebodzina wchodzi ze swoimi produktami do Głogowa. - Niby jest kryzys, ale u nas wszystko dobrze, więcej sprzedajemy, mamy nowych klientów, obroty nam rosną, nasz chleb jeździ nawet do sklepów w Danii - mówi zadowolony Marcin Wiśniewski z Nitora. - Mieszkańcy bardzo polubili chleb żytnio-razowy, którym wygraliśmy konkurs w ub. roku. Zresztą chwalimy się tym na etykiecie chleba. Zauważamy, że ludzie już umieją wybierać prawdziwe pieczywo, na tradycyjnych recepturach. Czytają skład i oceniają, czy warto kupić. Są coraz bardziej świadomi. W tym roku też wystartujemy w konkursie. Może tym razem wystawimy coś ze słodyczy.

 

Wysoka jakość w polskiej cenie

Uczestnicy konkursu mogą zgłaszać produkty spożywcze, przemysłowe, ale i usługi. Kapituła może wybrać nawet 10 zwycięzców, nagradza ich wtedy wartą 10 tys. zł kampanią reklamową w „GL” i na portalu. W ub. roku zielonogórska firma Streamsoft wygrała jedną z tych nagród swoim autorskim produktem - modułem informatycznym, który wspomaga prowadzenie biznesu. - Zdobył on niesamowitą popularność wśród klientów. Tylko w tym roku sprzedaż nam wzrosła średnio o 67 proc., a w pierwszym kwartale o 78 proc. - cieszy się Jolanta Uździcka ze Streamsoft. - Wiemy, że wielu naszych klientów dowiadywało się o nas z „Gazety Lubuskiej” i internetu z okazji konkursu „Nasze Dobre”. Wyprodukowaliśmy moduł, który ułatwia prowadzenie biznesu, ma jakość na bardzo wysokim poziomie i cenę na polskie warunki. Ale nawet nas zaskoczyła miara sukcesu sprzedażowego. W tym roku też mamy nowość do pokazania w konkursie.

Będziemy jeszcze wracać do innych naszych laureatów. Zapraszamy lubuskich przedsiębiorców, aby zgłosili swoje produkty i usługi do czwartej edycji konkursu - „Nasze Dobre Lubuskie.

Na naszych oczach rosną jak pączki

Agnieszka Stawiarska, wydawca „GL”, ds. ekonomicznych: - Gazeta w swoją misję ma wpisaną bliskość z Czytelnikami. Wśród nich jest wielu przedsiębiorców. I z myślą o nich przygotowaliśmy konkurs „Nasze Dobre Lubuskie”. Aby mogli, dzięki tak szerokiej prezentacji, znaleźć nowych klientów w regionie, a dzięki promocji na portalu wyjść poza granice województwa. Byliśmy już świadkiem, gdy uczestnicy po udziale w konkursie wypływali na międzynarodowe wody. Serce rośnie, gdy słyszymy od laureatów konkursu, że sprzedają więcej towarów i usług, mają nowe plany rozwoju. I przyznają, że też mieliśmy w tym udział, bo ich klienci, lub partnerzy biznesowi przeczytali o nich w gazecie lub na portalu.

Udział w konkursie naprawdę się opłaca
Renata Pękala
, dyrektor działu reklamy w „GL”: - W naszym regionie działa jeszcze wiele przedsiębiorstw, których usługi i produkty, choć warte uwagi, nie są powszechnie znane. Tymczasem w konkursie za symboliczną opłatę, zapewniamy intensywną reklamę już podczas jego trwania w wydaniach papierowych gazety, jak i na naszym portalu. W prezentacjach podkreślamy oryginalność produktu lub usługi. Wybranych będzie nawet 13 zwycięzców i zostaną nagrodzeni kampanią promocyjną. Wiemy, że dzięki tym prezentom firmy reklamują się za darmo przez kolejny rok. W sprawie zgłoszeń zapraszam do kontaktu ze mną (68 324 88 07

rpekala@gazetalubuska.pl) i z Marzenną Gruszczyńską, (tel. 68 324 88 60, mgruszczynska@gazetalubuska.pl)

Regulamin, zgłoszenia do konkursu na: www.gazetalubuska.pl/naszedobre

 

 

polecane: 60 Sekund biznesu: Ekonomia współdzielenia coraz popularniejsza.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

g
gdulec

Prowadzę lokalną firmę, a jedynym rodzajem promocji, który rzeczywiście był skuteczny, jest promocja w sieci. To rzeczywiście oczekiwane efekty przynosiło - promujemy się poprzez pozycjonowanie, zleciliśmy również działania w serwisach społecznościowych. Każda dzialania dają efekty, ale tylko wtedy, gdy są zoptymalizowane. Całość prac zlecamy agencji Funkymedia. Jak na razie jesteśmy zadowoleni.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3