Sprzedaż odbędzie się w Zielonej Górze w biurze organizatora przy ul. Żeromskiego 17. Wzorem lat ubiegłych, pierwszego dnia sprzedaży, odbędzie się losowanie kolejności zakupu powierzchni. W losowaniu wezmą udział wszystkie podmioty gospodarcze, które złożą do godz. 10.00 wypełnioną kartę uczestnika, którą pobrać można tego samego dnia w biurze organizatora lub ze strony internetowej www.dnizielonejgory.pl.
Od 11.00 rozpocznie się sprzedaż powierzchni wraz z procedurą weryfikacji posiadanych dokumentów niezbędnych przy prowadzeniu działalności gospodarczej. Do 27 marca stoiska będzie można kupić jedynie osobiście w biurze ASPE. Natomiast od 30 marca będzie to można zrobić telefonicznie oraz przez internet.
Najniższa opłata eksploatacyjna za metr kwadratowy powierzchni handlowej wynosi 50 zł netto, natomiast najwyższa opłata wynosi 600 zł netto (za 9 dni jarmarku).
(kali)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?