Od strony Skwierzyny i drogi krajowej nr 3 do Bledzewa wjeżdża się przez dwa mosty na Obrze i na jej kanale. Pierwszy jest zbyt wąski, aby mogły na niego wjechać równocześnie dwa pojazdy jadące w przeciwnych kierunkach. Dlatego pierwszeństwo mają te wyjeżdżające z Bledzewa. Te utrudnienia to jednak przysłowiowy pikuś ze stanem technicznym mostu. Deski na przejściach dla pieszych są spróchniałe, w jednym miejscu pojawiła się już spora dziura.
Dla kierowców tirów oraz ciężkich maszyn budowlanych i rolniczych prawdziwym przekleństwem jest niska nośność obu mostów. Mogą z nich korzystać pojazdy o ciężarze do 10 ton. - Dlatego tiry jadące od strony Skwierzyny czy drogi krajowej numer trzy nie mogą na nie wjeżdżać. Muszą jechać przez Międzyrzecz i Templewo, lub od strony Lubniewic. Dla firm transportowych i miejscowych przedsiębiorców to ogromna strata czasu, paliwa i pieniędzy - skarży się jeden z mieszkańców.
Mamy dla kierowców dobrą wiadomość. Starosta Grzegorz Gabryelski dostał 4 mln. 786 tys. zł. na budowę nowego mostu. Kiedy ruszą prace? Dlaczego most powstanie w innym miejscu?
Czytaj w piątek, 7 czerwca, w "Gazecie Lubuskiej" dla Czytelników z północnej części regionu.
Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?