Wśród najważniejszych cech w swojej profesji wymieniają oni cierpliwość, opanowanie, kreatywność i empatię. To cechy ważne w kontaktach z wymagającymi klientami-urlopowiczami.
Tak skarżą się pracownicy, którzy są na pierwszej linii z klientem
Co drugi badany przez Pracuj.pl przyznaje, że ma w pracy do czynienia ze stresującymi sytuacjami. Tymczasem zapotrzebowanie na pracowników obsługi klienta jest wysokie.
Jak wygląda na co dzień życie sprzedawców, kasjerów, pracowników recepcji i gastronomii, którzy są na pierwszej linii z klientem? Po odpowiedzi zapraszamy do poniższej galerii. (źródło: Pracuj.pl).
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?