Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

The Sims 3 super produkt PR

(pij)
Agnieszka Chylińska promująca The Sims 3.
Agnieszka Chylińska promująca The Sims 3.
Wczoraj odbyła się uroczysta gala, podczas której rozdano nagrody dla najlepszych projektów PR w Polsce - Złote Spinacze. Są one przyznawane przez Związek Firm Public Relations.

Electronic Arts Polska informuje, że projekt wsparcia gry The Sims 3 otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii PR Produktu. Wydarzenie FIFA Interactive World Cup z początku tego roku znalazło się wśród trzech najlepszych w kategorii PR Event.

Kampania związana z wprowadzeniem na rynek gry The Sims 3 polegała na sprawnym połączeniu działań PR, online, eventowych i wsparcia społeczności graczy. Dużym sukcesem okazała się współpraca z Agnieszką Chylińską, ambasadorką gry w Polsce. Sprzedaż premierowa The Sims 3 była rekordowa na rynku gier w Polsce, dwukrotnie przewyższając wartościowo premiery kinowe odbywające się w tym samym czasie.

FIFA Interactive World Cup 09 to polskie eliminacje do Mistrzostw Świata w najpopularniejszą grę piłkarską, w których w charakterze graczy i widzów wzięło udział kilka tysięcy osób. W tym roku turniej w FIFA 09 na PlayStation 3 połączony był z prezentacją zespołu Legii Warszawa przed sezonem wiosennym oraz z wirtualnym meczem w grę FIFA 09 odegranym online w trybie 10 na 10 między zawodnikami Legii Warszawa i Lecha Poznań, grającymi w swoich miastach.

Tegoroczny konkurs Złotych Spinaczy spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. W rywalizacji udział wzięło 131 projektów, spośród których jury wyłoniło 43 najlepsze, które przeszły do półfinału.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska