Electronic Arts Polska informuje, że projekt wsparcia gry The Sims 3 otrzymał najwyższą nagrodę w kategorii PR Produktu. Wydarzenie FIFA Interactive World Cup z początku tego roku znalazło się wśród trzech najlepszych w kategorii PR Event.
Kampania związana z wprowadzeniem na rynek gry The Sims 3 polegała na sprawnym połączeniu działań PR, online, eventowych i wsparcia społeczności graczy. Dużym sukcesem okazała się współpraca z Agnieszką Chylińską, ambasadorką gry w Polsce. Sprzedaż premierowa The Sims 3 była rekordowa na rynku gier w Polsce, dwukrotnie przewyższając wartościowo premiery kinowe odbywające się w tym samym czasie.
FIFA Interactive World Cup 09 to polskie eliminacje do Mistrzostw Świata w najpopularniejszą grę piłkarską, w których w charakterze graczy i widzów wzięło udział kilka tysięcy osób. W tym roku turniej w FIFA 09 na PlayStation 3 połączony był z prezentacją zespołu Legii Warszawa przed sezonem wiosennym oraz z wirtualnym meczem w grę FIFA 09 odegranym online w trybie 10 na 10 między zawodnikami Legii Warszawa i Lecha Poznań, grającymi w swoich miastach.
Tegoroczny konkurs Złotych Spinaczy spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. W rywalizacji udział wzięło 131 projektów, spośród których jury wyłoniło 43 najlepsze, które przeszły do półfinału.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?