Zapowiada się emocjonujący finał. Wiele wskazuje na to, że zwycięzcy zostaną wyłonieni spośród pierwszej piątki, która ma wyraźną przewagę nad pozostałymi uczestnikami plebiscytu.
W czwartek o godz. 10.30 najwięcej punktów miało Piwo Celtyckie z Browaru Witnica - 7362. Na drugim miejscu znajdowały się usługi turystyczne oferowane przez Hotel Pałac Wiechlice - 7357 pkt, a na trzecim budowa energooszczędnych, ekologicznych domów przyszłości firmy Maj-Haus Roberta Majosa z Rzepina - 7356 pkt.
Myjka warsztatowa - ciśnieniowa Hydro Power 1200 produkowana przez firmę PW Marwis Marcin Wiśniewski z Przylepu miała 6874 pkt., a szynka tradycyjna produkowana przez Zakład Przetwórstwa Mięsnego TAKO z Żagania 6583 pkt.
ZOBACZ AKTUALNY RANKING NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE
Do plebiscytu zostało zakwalifikowanych 45 produktów i usług. Czytelnicy w głosowaniu wybiorą trzy, które otrzymają tytuł ,,Najpopularniejszy Produkt/Usługa wg Czytelników Gazety Lubuskiej” i nagrody w postaci kampanii reklamowych o wartości 30, 20 lub 10 tys. zł, w zależności od zajętego miejsca.
NA WWW.GAZETALUBUSKA.PL/NASZEDOBRE ZNAJDZIESZ LISTĘ PRODUKTÓW I USŁUG, ZAGŁOSUJESZ ORAZ SPRAWDZISZ WYNIKI
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?