W promocyjne - piątek i poniedziałek zrobiliśmy zakupy na niespotykaną skalę!

AIP
Tomasz Hołod / Polska Press
Udostępnij:
Dzięki tegorocznym promocjom Black Friday i Cyber Monday internetowe sklepy niemal podwoiły obroty w porównaniu z rokiem 2016. Niektóre sklepy zaś zwiększyły sprzedaż 20- a nawet 40-krotnie!

Zgodnie z danymi platformy Shoper, Black Friday pozwolił sprzedawcom osiągnąć jeszcze lepsze wyniki niż rok temu. W tegorocznej edycji sklepy odnotowały aż o połowę większy ruch niż w Czarny Piątek 2016. Tego dnia przychody w e-sklepach wyniosły 189 proc. w porównaniu do średniej ze wszystkich piątków roku, a liczba transakcji była większa o 178 proc. Klienci najchętniej dokonywali transakcji tuż przed godziną 22. 

Z kolei Cyber Monday to zwykle przedłużenie wzrostów związanych z Black Friday. Poniedziałkowy ruch na internetowych wyprzedażach niemal dorównał tym piątkowym i przebił o połowę zeszłoroczny Cyber Monday. Dzień zakończył się wzrostem liczby transakcji o 43 proc. oraz zwiększeniem przychodów o blisko 48 proc. w porównaniu do typowego poniedziałku w ciągu roku. Co ciekawe największa liczba zamówień pojawiła się o godzinie 15.

- Z roku na rok rośnie popularność Black Friday i Cyber Monday wśród klientów i wśród sprzedawców. Sklepy szykują specjalne oferty, intensyfikują działania promocyjne i przygotowują strony na zwiększony ruch trwający kilka dni - mówi Jacek Zientkiewicz, Brand Manager platformy Shoper. I dodaje:

- Najlepiej sprzedające sklepy na platformie Shoper wykorzystały swój moment i zyskały  nawet dwudziestokrotne wzrosty przychodów w porównaniu do zwykłego dnia sprzedaży.

Takim wynikiem może się pochwalić m.in. producent sprzętu mobile i audio, Kruger&Matz:- Black Friday w Kruger&Matz był bardzo udany. W piątek obroty w naszym oficjalnym sklepie online wzrosły aż dwudziestokrotnie w stosunku do standardowego dnia handlowego. W tym roku prowadziliśmy targetowane działania komunikacyjne i promocyjne już od środy i zakończyliśmy je w poniedziałek. Cały okres promocji okazał się dla marki Kruger&Matz ogromnym sukcesem. Łączne obroty w naszym oficjalnym sklepie online w okresie promocji pod hasłem "W Kruger&Matz Black Friday już od środy" przekroczyły czterdziestokrotność średniej sprzedaży dziennej - komentuje Michał Leszek, twórca marki Kruger&Matz, dyrektor marketingu firmy Lechpol Electronics.

Miliardowe inwestycje w Polsce zagranicznych firm

Wideo

Materiał oryginalny: W promocyjne - piątek i poniedziałek zrobiliśmy zakupy na niespotykaną skalę! - Strefa Biznesu

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

h
http://netpoint.systems

Haslo PROMOCJA czy WYPRZEDAŻ działa jak magnes i czesto wpadamy w pulapke bo nie rzadko bywa tak ze przez data "promocja" ceny sa podwyzszane a potem obnizane zeby bylo zludzenie "promocji" ...

Dodaj ogłoszenie