MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy jedną z najsilniejszych marek w Polsce

(pik)
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy została uznana za jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy została uznana za jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. fot. Archiwum
Międzynarodowa agencja Young & Rubicam Brands już po raz drugi przeprowadziła w Polsce badania sprawdzające kondycję firm na naszym rynku. Na całym świecie przebadano w sumie 44 tys. różnych marek.

Badania przeprowadzono w 51 krajach (w Polsce po raz drugi), w sumie wzięło w nich udział ponad 750 tys. respondentów. W ten sposób przebadano ponad 44 tys. marek, w tym Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.

W opublikowanym raporcie fundacja Jurka Owsiaka po raz drugi zajęła pierwsze miejsce w kategorii marek o tzw. dużej odpowiedzialności społecznej. W wyniku badań powstała też lista 50 najsilniejszych marek w kraju, znalazły się tam takie firmy jak Delicje, TVN, Mieszanka Wedlowska, Nokia, Winiary, Knorr, Coca-Cola, Wedel, Olej Kujawski, Radio Zet, Sony Ericsson, ale także takie Kabaret Moralnego Niepokoju, Maryla Rodowicz czy miasto Zakopane. Pierwsze miejsce w tym zestawieniu zdobyła marka Lipton, na drugim miejscu jest właśnie WOŚP.

"Wyróżnienie w badaniu BAV, o którym zresztą dowiedzieliśmy się tydzień temu, powoduje, że jeszcze bardziej "zadziornie" myślimy o przyszłości. Dodaje nam to skrzydeł i po raz kolejny daje wiarę w sens wszystkich naszych działań." - czytamy na stronie fundacji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska