5/12
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki...
fot. materiały organizatorów

Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!

Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.

Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego.

"Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.

GL miała nad nią patronat medialny.

Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?



6/12
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki...
fot. materiały organizatorów

Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!

Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.

Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego.

"Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.

GL miała nad nią patronat medialny.

Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?



7/12
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki...
fot. materiały organizatorów

Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!

Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.

Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego.

"Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.

GL miała nad nią patronat medialny.

Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?



8/12
Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki...
fot. materiały organizatorów

Jak ciekawie uczyć matematyki? O tym nauczyciele matematyki rozmawiali z innymi nauczycielami matematyki podczas konferencji dla nauczycieli matematyki, zorganizowanej przez Lubuski Oddział Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki. Tak. Było tam naprawdę dużo matmy!

Konferencja miała jeden cel: pokazać pedagogom, że królowej nauk można uczyć inaczej, niż robiono to w polskiej szkole przez lata. A tych nowoczesnych, ciekawych sposobów nie brakuje. - Są ukierunkowane na kreatywne myślenie, pogłębianie wiedzy, angażowanie się wspólnie w rozwiązywanie problemu, dyskusję, poznawanie różnych punktów widzenia i rozmowę. A możliwości są ogromne. Wykorzystać można do tego gry planszowe lub karty Grabowskiego, ale także kody QR, aplikację Plickers czy quizy typu Kahoot, Learning Apps lub Quizzlet. W trakcie zajęć zastosować można również metody WebQuesty czy Jigsaw. I warto to robić, ponieważ potencjał każdego ucznia jest bardzo duży, tylko należy go odkryć i pokazać kierunek dalszego rozwoju - mówiła nam jeszcze przed spotkaniem dla ponad setki matematyków Magdalena Molik, współorganizatorka warsztatów.

Na konferencję połączoną ze szkoleniem przyjechali pedagodzy z całego woj. lubuskiego, m.in. z Zielonej Góry, Zbąszynka, Nowej Soli, Szprotawy, Żagania, Świebodzina, Międzyrzecza, Kostrzyna, Ośna Lubuskiego, Słubic, Gorzowa. Zapisali się też nauczyciele z innych województw: z zachodniopomorskiego, śląskiego i wielkopolskiego.

"Uczestnictwo w konferencji było świetną okazją do podniesienia swoich kwalifikacji zawodowych, do zdobycia nowych umiejętności i gotowych pomysłów na przeprowadzenie inspirujących lekcji. Konferencja również przyczyniła się do integracji środowiska nauczycieli matematyki. Oferta zajęć była różnorodna. Nauczyciele mogli zaTikować się, poznać matematykę bez formuł, pograć kartami Grabowskiego, a także wydostać się z pokoju zagadek. Wszystko to nie odbyłoby się, gdyby nie pomoc i wsparcie naszych sponsorów, którym bardzo dziękujemy. Patronat honorowy nad przedsięwzięciem mieli: Marszałek woj. lubuskiego, prezydent Gorzowa i Lubuski Kurator Oświaty" - czytamy w komunikacie podsumowującym konferencję.

GL miała nad nią patronat medialny.

Zobacz wideo: Prace domowe zadawane uczniom. Czy powinny zostać zlikwidowane?



Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczDalej

Polecamy

To ostatnie dni Heaven w Zielonej Górze. Tak bawili się tu klubowicze | DUŻO ZDJĘĆ

To ostatnie dni Heaven w Zielonej Górze. Tak bawili się tu klubowicze | DUŻO ZDJĘĆ

Ta kobieta to dynamit! Chylińska dała czadu w Sulechowie. Ludzie szaleli | ZDJĘCIA

Ta kobieta to dynamit! Chylińska dała czadu w Sulechowie. Ludzie szaleli | ZDJĘCIA

Nadchodzi nowe rozszerzenie do kart Pokemon. Zobacz nowości w dodatku Shrouded Fable

Nadchodzi nowe rozszerzenie do kart Pokemon. Zobacz nowości w dodatku Shrouded Fable

Zobacz również

Szczęśliwy finał poszukiwań 29-latka ze Szprotawy. Sprawdzono ponad 400 ha lasów

Szczęśliwy finał poszukiwań 29-latka ze Szprotawy. Sprawdzono ponad 400 ha lasów

Najprostsza pasta jajeczna z awokado. Takie śniadanie dodaje wigoru

Najprostsza pasta jajeczna z awokado. Takie śniadanie dodaje wigoru