Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ile zarobili radni i urzędnicy z Międzyrzecza?

(dab)
Posiedzenie rady odbędzie się we wtorek, 29 listopada, o 11.00 w sali narad urzędu miejskiego w Międzyrzeczu.
Posiedzenie rady odbędzie się we wtorek, 29 listopada, o 11.00 w sali narad urzędu miejskiego w Międzyrzeczu. Dariusz Brożek
Informacja o oświadczeniach majątkowych radnych, burmistrza i najważniejszych urzędników będzie jednym z tematów wtorkowej sesji w ratuszu. Radni będą debatować nad nowymi stawkami opłat za wodę i ścieki oraz podatkami od środków transportowych.

Posiedzenie rady odbędzie się we wtorek, 29 listopada, o 11.00 w sali narad urzędu miejskiego w Międzyrzeczu. Radni rozpatrzą projekty 14 uchwał. M.in. dotyczących lokalnych podatków i opłat. Pierwsze z nich dotyczą taryfy za wodę i ścieki odprowadzane do gminnej kanalizacji, a także podatków od środków transportowych na przyszły rok. Zmienią też wcześniejszą uchwałę w sprawie wzorów formularzy dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego. na koniec wysłuchają sprawozdania burmistrza z jego działalności w okresie kilku ostatnich tygodni.

Porządek obrad

1. Sprawy regulaminowe
a) otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
b) ustalenie porządku obrad

2. Przyjęcie protokołu z XIII sesji Rady Miejskiej.
3. Informacja o złożonych oświadczeniach majątkowych (radnych, burmistrza oraz właściwych pracowników Urzędu Miejskiego).
4. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2011 r.
5. Przyjęcie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na rok 2012 - podjęcie uchwały.
6. Kwestie ochrony środowiska i gospodarki wodno-ściekowej w gminie Międzyrzecz. Informacja na temat ilości i rodzajów odpadów usuwanych z jej terenu.
7. Plan rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych - podjęcie uchwały.
8. Zatwierdzenie taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków na 2012 r. - podjęcie uchwały.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy Międzyrzecz na 2011 r.
10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej gminy Międzyrzecz na lata 2011-2032.
11. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia wzorów formularzy obowiązujących na terenie gminy Międzyrzecz dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego i podatku leśnego.
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych.
13. Podjęcie uchwały w sprawie obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawa do obliczenia podatku rolnego na 2012 r.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Współpracy Gminy Międzyrzecz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2012.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planu odnowy miejscowości Bobowicko na lata 2011 - 2018.
16. Podjęcie uchwały w sprawie wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Międzyrzecz na lata 2012 - 2016.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Międzyrzecz oraz zasad udzielania pomocy w wynajęciu takich lokali w zasobach towarzystwa budownictwa społecznego.
18. Sprawozdanie burmistrza z działalności w okresie międzysesyjnym oraz z realizacji uchwał rady miejskiej.
19. Informacja przewodniczącego rady o działaniach w okresie międzysesyjnym.
20. Interpelacje i zapytania.
21. Zamknięcie obrad sesji.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska