Gran Turismo
Wyścigi stawiające na realizm zaczęły się od pierwszego Gran Turismo. W czasie premiery był to najbardziej zaawansowany symulator jazdy na konsole domowe.
Duże wrażenie robił też wybór dostępnych samochodów - było ich aż 140 modeli, i wszystkie oficjalnie certyfikowane. Auta można było modyfikować pomiędzy wyścigami, by zdobyć przewagę nad rywalami.
Za zwycięstwa otrzymywaliśmy walutę, dzięki której kupowaliśmy kolejne wozy i ulepszenia. Całość zabawy odbywała się na 11 zróżnicowanych torach.
Tekken 3
Wzór do naśladowania dla dużej ilości późniejszych bijatyk. W Tekkenie 3 fascynowała różnorodność postaci i ich widocznie spersonalizowane style walki.
Rozgrywka Eddym w niczym nie przypomina tej Kingiem – movesety drastycznie się od siebie różniły i wprowadzały powiew świeżości przy każdym podejściu przejścia gry. Wydłużało to też skutecznie czerpanie radości z tytułu na podobnym poziomie co kanapowy multiplayer, w którym mogliśmy zmierzyć się przeciwko innym.
Do dziś pamiętam turnieje w Tekkena 3 na urodzinach kolegów - masa frajdy.