Rozpoczynamy 11. edycję konkursu Nasze Dobre Lubuskie. Nagrodami są statuetki, znaki jakości dla najlepszych produktów i usług oraz kampanie reklamowe. Liczymy na Wasze zgłoszenia!

Cel, który przyświecał nam, gdy po raz pierwszy zaprosiliśmy lubuskie firmy do udziału w konkursie nadal jest aktualny. Chcemy promować najlepsze produkty i usługi, pokazać, co u nas powstaje, co jest warte polecenia.

To konkurs dla wszystkich firm, dużych i małych. Pochwalcie się tym, co robicie! Pokażcie nie tylko produkty, które mają już swoją markę, ale też nowości, które dopiero zdobywają rynki.

Zapraszamy szczególnie małe firmy, które mają świetne pomysły, innowacyjne rozwiązania i… problemy ze sprzedażą. Zdobycie certyfikatu Nasze Dobre Lubuskie może otworzyć wiele drzwi. Przekonało się o tym sporo uczestników poprzednich edycji.

W konkursie może wziąć udział każda firma, które prowadzi działalność w naszym regionie. Podstawowym warunkiem, oprócz dobrej jakości zgłaszanego produktu, jest posiadanie do niego praw oraz odpowiednich zezwoleń dopuszczających do obrotu na rynku polskim. Kapituła odrzuci zgłoszenia wyrobów produkowanych na postawie umowy licencyjnej lub innej, o podobnym charakterze.

Zgłoszenia także przez internet

Aby powalczyć o nagrody wystarczy do 22 października przysłać zgłoszenie na adres: reklama@gazetalubuska.pl, wpisując w temacie wiadomości „Nasze Dobre Lubuskie 2018 - zgłoszenie”. Można też skorzystać z ankiety zgłoszeniowej znajdującej się na tej stronie i wysłać ją za pośrednictwem internetu. Produkty i usługi mogą zgłaszać sami producenci i usługodawcy. Liczymy także na Czytelników, organizacje, instytucje, stowarzyszenia.

Trzy konkursowe kategorie

W tym roku organizatorzy zmniejszyli liczbę konkursowych kategorii. Zgłoszenia będą oceniane w trzech grupach:
1. produkt przemysłowy / nowoczesne technologie
2. produkt spożywczy / gastronomia
3. usługi.

Wyborem laureatów zajmie się kapituła w składzie:
Elżbieta Anna Polak - marszałek województwa lubuskiego
Piotr Bednarek - prezes Radia Zachód
Maria Brygida Grzybowicz z biura wojewody lubus¬kiego
Robert Jałowy - dyrektor TVP Gorzów
Bogdan Karwowski z Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Ewa Mazurkiewicz - dyrektor delegatury Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej,
Wiesław Ocytko z Organizacji Pracodawców Ziemi Lubuskiej
Stanisław Owczarek - dyrektor Zachodniej Izby Przemysłowo-Handlowej
Renata Pękala - dyrektor działu reklamy „Gazety Lubuskiej”
Grzegorz Widenka - prezes zielonogórskiego oddziału Polska Press.

Jurorzy najpierw obejrzą prezentację wszystkich produktów, a potem przyznają po trzy nagrody w każdej kategorii. Zwycięzcy otrzymają prawo do znaku jakości, statuetkę i dyplom. Zdobywcy miejsc II i III zostaną wręczone dyplomy. Oprócz tego laureaci będą mogli zakupić za symboliczna złotówkę kampanię reklamową w naszych mediach o wartości 20, 10, lub 5 tys. zł, w zależności od zajętego miejsca.

Wszystkie zgłoszenia zakwalifikowane do konkursu zaprezentujemy dwukrotnie w „Gazecie Lubuskiej”, pojawią się też w naszym serwisie internetowym i na Facebooku, na fanpage’u „GL”.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone podczas gali, która odbędzie się w listopadzie.

ANKIETA DLA FIRM, KTÓRE CHCĄ ZGŁOSIĆ SWÓJ PRODUKT I USŁUGĘ

ANKIETA DLA KONSUMENTÓW, KTÓRZY CHCĄ ZGŁOSIĆ PRODUKT LUB USŁUGĘ

REGULAMIN KONKURSU

Zobacz, jak w ubiegłym roku wyglądała prezentacja firm:

Partnerzy konkursu