OCZEKUJ OD URZĘDNIKA
OCZEKUJ OD URZĘDNIKA
Pracownik magistratu realizując swoje obowiązki stara się:
"Kodeks Etyczny Pracowników Urzędu Miejskiego w Sulechowie" został opracowany na podstawie ankiety wypełnianej przez pracowników magistratu. - Będzie on respektowany w codziennej pracy - zapewnia Joanna Lange z biura promocji gminy. Wystarczy, że klient zajrzy do spisanego kodeksu i od razu będzie wiedział, jak ma zachować się obsługujący go urzędnik. - Petent musi wiedzieć czego może oczekiwać od urzędnika, w tym pomoże opracowany dokument - mówi J. Lange.
Opracowane zasady etyczne mają stworzyć jak najłatwiejszą i miłą obsługę w magistracie. Ma on wpłynąć na zwiększenie zaufania do urzędnika. Dzięki temu w urzędzie będzie wiadomo kiedy pracownik magistratu przekroczy swoje kompetencje. Kodeks jest obowiązującym dokumentem urzędowym. Podpisali się pod nim wszyscy pracownicy ratusza.
Przy okazji spisywania kodeksu stworzono również karty usług. Można je znaleźć na stole, na pierwszym piętrze ratusza przy okienku informacji. Jest ich łącznie 80. Każda dotyczy innej sprawy urzędowej oraz innego wydziału. Spisano w nich informacje potrzebne do załatwiania konkretnej sprawy w urzędzie. - Pozwalają łato i szybko dowiedzieć się jakie dokumenty i opłaty potrzebne będą do załatwienia urzędowych dokumentów lub zezwoleń - informuje J. Lange. Aby zajrzeć w kartę usług nie trzeba wychodzić z domu. Są one dostępne też na stronie internetowej www.sulechow.pl http://www.sulechow.pl.
Mieszkańcy odwiedzający urząd mogą teraz oceniać przydatność kart usług. Wypełnioną ankietę można wrzucać do skrzynki ustawionej na pierwszym piętrze ratusza. Jest ona umieszczony też w internecie.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?