O awarii informowali nas klienci banku. Poinformował o niej też Santander Bank Polska. Na swoim profilu na Facebooku zamieścił następujący komunikat:
Szanowni Państwo,
Informujemy, że obecnie nie można korzystać z naszych bankomatów. Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem niedogodności.
Bezpłatne wypłaty są możliwe BLIKiem w bankomatach innych banków. Salda rachunków mogą być nieaktualne, prosimy o wzięcie tego faktu pod uwagę, planując wydatki. Przepraszamy za utrudnienia. O postępie prac będziemy informować na bieżąco.
Po południu wszystko wróciło do normy. Na Facebooku pojawił się komunikat:
AKTUALIZACJA
Uprzejmie informujemy, ze niedostępność bankomatów została już usunięta, wszystkie działają bez problemów. Raz jeszcze przepraszamy za niedogodności.
Przypomnijmy: we wrześniu tego roku Bank Zachodni WBK zmienił nazwę na Santander Bank Polska. Santander Bank Polska jest częścią międzynarodowej Grupy Santander, która obsługuje ponad 132 mln Klientów, w 13,7 tysiącach oddziałów, na 10 głównych rynkach świata, w tym m.in. w Hiszpanii, Polsce, Wielkiej Brytanii, Portugalii, USA, Chile, Brazylii, Argentynie i Meksyku.
Hiszpańska Grupa Santander to jedna z największych grup finansowych świata i największa instytucja finansowa w strefie euro pod względem kapitalizacji.
Zobacz wideo: Zielona Góra. Bank BZ WBK zmienia szyld na Santander
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?