reklama

Wrocławianie promują Lubuskie. Zachwycili Polską Organizację Turystyczną. Co takiego zrobili? Zobaczcie sami!

red.Zaktualizowano

Wideo

Zobacz galerię (3 zdjęcia)
Mieszkają we Wrocławiu. Prowadzą bloga zbierajsie.pl o podróżach z dzieckiem. To, jak podkreślają, miejsce dla wszystkich tych, którzy chcą żyć aktywniej i zdrowiej. - Udowadniamy, że małe dziecko, natura, podróże i sport wcale się nie wykluczają! - przyznają blogerzy. Ostatnio odwiedzili nasze województwo. To, jak zachęcili do jego odwiedzenia zaskoczyło Polską Organizację Turystyczną.

Blogerzy Magda i Maciek zajęli 2. miejsce w Turystycznych Mistrzostwach Blogerów organizowanych przez Polską Organizację Turystyczną. Ich materiały zostały bardzo dobrze przyjęte przez czytelników, a także jury konkursu.

Celem Turystycznych Mistrzostw Blogerów było stworzenie materiałów promocyjnych, które zainspirują indywidualnych turystów oraz osoby korzystające z mediów społecznościowych i Internetu.

— Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów tego projektu. Jakość materiałów promocyjnych stworzonych przez blogerów w drugiej edycji konkursu była bardzo wysoka. Podczas rywalizacji powstały setki zdjęć i wpisów, których łączny zasięg przekroczył 3 mln odbiorców. Gratuluję zwycięzcom — powiedział podczas gali wręczenia nagród Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Szukali inspiracji w Lubuskiem

Maciek i Magda poszukując inspiracji do stworzenia internetowych wpisów oraz filmu promującego województwo odwiedzili m.in. Ścieżkę Geoturystyczną „Dawna Kopalnia Babina” na Łuku Mużakowa, Park Narodowy „Ujście Warty”, Ośrodek Edukacji Przyrodniczo-Leśnej w Jeziorach Wysokich, Jezioro Sławskie, Jezioro Trześniewskie, Jezioro Łagowskie, Winnicę Stara Winna Góra w Górzykowie, Muzeum Etnograficzne w Zielonej Górze/Ochli oraz Zieloną Górę.

Pochodzący z Wrocławia Magda i Jacek Zbieraj mówią, że za sprawą udziału w konkursie pokochali Ziemię Lubuską i jeszcze nie raz napiszą o niej na blogu.

– Wielokrotnie podczas mistrzostw podkreślaliśmy, że już czujemy się zwycięzcami. Odkryliśmy przepiękne miejsca w województwie lubuskim, spędziliśmy wspaniały czas z naszymi córkami, bo wszystkie nasze podróże opisywane na blogu, to podróże rodzinne. Poznaliśmy pełnych pasji ludzi i spotkaliśmy się z mega pozytywnym odbiorem naszych czytelników, ale i mieszkańców województwa lubuskiego. Nasze materiały dotarły do ponad 350 tysięcy użytkowników Internetu. Czujemy się usatysfakcjonowani i cieszymy się, że mogliśmy przyłożyć cegiełkę do promocji województwa lubuskiego – mówi Magda Zbieraj, autorka bloga www.zbierajsie.pl

Lubuskie. To miejsce zaskakuje i zachwyca

Owocem konkursu było stworzenie trzech materiałów internetowych na blogu www.zbierajsie.pl, publikowanie treści i filmu w social mediach oraz na youtube. Materiały można przeczytać na stronie zwycięzców TUTAJ.

Województwo lubuskie jest wciąż nieodkryte. Odkryj je z nami! Zobacz najpiękniejsze miejsca Ziemi Lubuskiej. Chodź na spacer po jedynym w Polsce Światowym Geoparku "Łuk Mużakowa", wybierz się na przejażdżkę 🚲rowerem po Parku Narodowym "Ujście Warty", wypatruj ptaków i... krów 🐄🐄🐄 w Rzeczpospolitej Ptasiej, pływaj po najpiękniejszych jeziorach województwa lubuskiego: Trześniowskim, Łagowskim i Sławskim i rozkoszuj zapachem lasu!

O województwie lubuskim na największych targach turystycznych w Polsce

Jednak to nie koniec, już w najbliższą sobotę tj. 19.10.2019 o godzinie 16.30 w hali D na World Travel Show w Nadarzynie pod Warszawą będzie można usłyszeć o najpiękniejszych odkryciach turystycznych z województwa lubuskiego.

Czytaj również: Widoki zapierające dech w piersiach… Park Mużakowski oczarował pasażerów, którzy wybrali się na wycieczkę pociągiem POLREGIO

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.