- Jestem klientem banku PKO BP i nie mogę wypłacić pieniędzy w żadnym bankomacie, nie tylko mojego banku, ale i innych - skarży nam się Czytelnik z Gorzowa. Zdaniem Czytelników nie działa też możliwość płacenia kartą.
Przypomnijmy, że kłopoty klientów PKO BP zaczęły się już wczoraj wieczorem. Wówczas bank zapewniał, że problemy techniczne udało się usunąć po około dwóch godzinach. - Wcale nie. Wciąż są kłopoty z wypłatą gotówki - mówi Czytelnik. Dzisiaj kłopoty na nowo pojawiły się około godziny 11.00.
Klienci banku niepokoją się o zgromadzone na kontach pieniądze. Gdyby ktoś zauważył, że transakcja kartą została źle zaksięgowana, powinien złożyć do banku reklamację.
Bank PKO BP informuje, że awaria może dotyczyć około 30 proc. wszystkich transakcji. - Mogą występować utrudnienia przy transakcjach z udziałem kart. 30% transakcji może zostać odrzuconych. Pracujemy nad usunięciem awarii. Niestety w tej chwili nie jesteśmy w stanie przewidzieć jak długo awaria potrwa. Pozostaje nam przeprosić klientów"- poinformowała portal TVN24 Monika Floriańczyk z zespołu prasowego banku.
Tymczasem na stronie internetowej banku pojawił się jedynie lakoniczny komunikat. Czytamy w nim: Występują utrudnienia w korzystaniu z kart płatniczych. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.
Przepraszamy.
Godzina 16.50
Około godziny 15.00 bank ponownie poinformował, że awaria została usunięta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?