- Czy mogę przedstawić wydruk z konta, że płaciłam kartą? Czy mogą domagać się zwrotu gotówki?- pyta w e-mailu Czytelniczka.
- Wydruk z konta jest wystarczającym dowodem zakupu, jeśli wynika z niego data zakupu i nazwa sklepu - odpowiada Kazimierz Szymański z Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Gorzowie Wlkp. - W reklamacji proszę przedstawić swoje roszczenia i może się pani domagać zwrotu gotówki. Ale sprzedawca ma prawo zaproponować naprawę obuwia, jeśli będzie ona możliwa. Jeśli uzna, że but miał wadę materiałową ,,od urodzenia" i nie nadaje się do naprawy, może zaproponować wymianę na nowe, podobne obuwie. Jeśli nie ma ich już w sprzedaży, będzie musiał oddać pieniądze.
W razie sporu klient i sprzedawca skorzystać mogą z konsumenckiego sądu polubownego, tel. w Zielonej Górze 0 68 322 18 36, w Gorzowie 0 95 711 54 03.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?