Powód? M.in. to, że cykl Grand Prix, w którym startują obaj żużlowcy, nie jest obecny w szeroko dostępnej sieci telewizyjnej. Do tego firma Nice jest już zaangażowana w mistrzostwa Europy na żużlu, które od zeszłego roku transmituje kanał Eurosport. Dzięki temu relacje z zawodów żużlowych docierają do kilkumilionowej widowni.
W specjalnym oświadczeniu, które opublikował portal SportoweFakty.pl, Adam Krużyński - dyrektor zarządzający Nice - zwrócił też uwagę na to, że
zawodnicy są zmuszani do wybierania, czy chcą startować w cyklu Grand Prix czy w mistrzostwach Europy..Przeczytaj też:
Czy Jarosław Hampel zostanie w SPAR Falubazie Zielona Góra? (wideo)Dlatego firma Nice postanowiła ograniczyć wydatki i nie przedłużać umowy sponsoringowej z Jarosławem Hampelem i Krzysztofem Kasprzakiem. Portal SportoweFakty.pl podaje, że z powodu tej decyzji budżet Hampela zostanie ograniczony o 120 tys. zł, a w przypadku Kasprzaka o 40 tys. zł. Jednak Nice nie potwierdziło nam tej informacji. - Nie komentujemy tych liczb, bo umowy są objęte tajemnicami handlowymi. To domniemania dziennikarzy - usłyszeliśmy w dziale marketingu Nice.
Firma od 2006 r. sponsoruje żużel. Przez 3 lata, do 2011 r., była głównym sponsorem reprezentacji Polski.
Zobacz nasz serwis specjalny poświęcony Zimowym Igrzyskom Olimpijskim 2014 w Soczi
Motoryzacja do pełna! Ogłoszenia z Twojego regionu, testy, porady, informacje
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?