W badaniach wzięło udział 680 pasażerów. O zdanie na temat usług świadczonych przez MZK pytano ich na przystankach autobusowych przy Arsenale, katedrze, na przeciwko łaźni oraz w centrum obsługi abonenta przy ul. Drzymały. Co wynika z badań? - Najwyżej oceniamy bezpieczeństwo podróży - w skali od 1 do 5 średnia ocen to 4,06 - informuje Marcin Pejski, rzecznik MZK. Na drugim miejscu jest dostęp do sieci komunikacji miejskiej (3,98), a na trzecim czytelność rozkładów jazdy (3,86).
Wśród trzynastu punktów, które podlegały ocenie, na ostatnich miejscach znajdują się warunki oczekiwania na przystankach (3,71), warunki podróżowania pojazdami (3,47), ceny biletów (3,42) oraz kontrola biletów (3,18), która - zdaniem Pejskiego - zamyka ranking ze względu na swą uciążliwość. - Gorzowianie nie lubią wyciągać dokumentów podczas kontroli - mówi rzecznik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?