Na czym polega ona w tym roku? Na przykład na reklamowaniu Lubuskiego na tegorocznym Przystanku. - Na imprezie będzie logo województwa, każdego dnia woodstockowicze widzieć będą 30 spotów reklamujących Lubuskie - stwierdziła wicemarszałek Polak. Za taką reklamę zarząd województwa zapłacił 60 tys. zł.
Czytaj też: Przystanek Woodstock - Rozkład jazdy PKP i ceny biletów
Na konferencji prasowej Jurek Owsiak przyznał, że podarował wicemarszałek Polak książkę o Woodstocku, a dostał... zielonogórskie wino.
Rozmowę z Jurkiem Owsiakiem, m.in. o tym, jakim życzeniom gwiazdy festiwalu Nigela Kennedy'ego musieli sprostać organizatorzy, przeczytasz w środowym papierowym wydaniu ,,Gazety Lubuskiej"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?