W związku z tym, oficjalny plan sprzedaży tego modelu w 2010 roku zwiększono o 20 proc. do 8,5 tys. aut, z czego 3,5 tys. będzie przeznaczonych na rynek japoński a pozostałe 5 tys. znajdzie nabywców poza Japonią. Koncern zamierza też zwiększyć produkcję baterii w swej fabryce akumulatorów litowo – jonowych LEJ (Lithum Energy Japan).
Prezes zapowiedział też, że koncern dołoży wszelkich starań, aby jak najbardziej obniżyć cenę pojazdu elektrycznego, co jeszcze bardziej powinno wpłynąć na jego popularność i wzrost sprzedaży. Dlatego w 2011 roku wstępnie zakłada się produkcję na poziomie 15 tys. sztuk.
(wak)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?