Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zakupy przez internet

(gm)
Na pytanie odpowiada Ewa Mazurkiewicz dyrektor zielonogórskiej delegatury inspekcji handlowej.
  • Trzy tygodnie temu kupiłam w sklepie internetowym odtwarzacz DVD. Zapłaciłam przelewem od razu przy zamówieniu. Pomimo, że obiecano mi szybką dostawę, towar dotarł do mnie dopiero wczoraj. Odebrałam go, ale chciałam skorzystać z opcji zwrotu towaru (w międzyczasie znalazłam w innym sklepie tańszy odtwarzacz). Sprzedawca poinformował mnie przez telefon, że upłynęło już dziesięć dni od momentu zawarcia umowy, więc nie mogę go zwrócić. Co mam zrobić?

    Czytelniczka z Zielonej Góry

    - Sprzedawca udzielił pani błędnego wyjaśnienia. Zgodnie z art.7 ust. 1 ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Należy jednak zauważyć, że przysługujący pani termin dziesięciodniowy liczy się od dnia wydania rzeczy. Ma pani zatem wciąż możliwość dokonania skutecznego zwrotu towaru.
  • Dołącz do nas na Facebooku!

    Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

    Polub nas na Facebooku!

    Kontakt z redakcją

    Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

    Napisz do nas!
    Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska