Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zielona Góra i Winobranie wystąpią w "Jaka to melodia?"

Redakcja
Robert Janowski to już niemal legendarny prowadzący teleturnieju "Jaka to melodia?”. Tym razem obok niego okazję do zaprezentowania się dostał Bachus wraz ze swoją świtą.
Robert Janowski to już niemal legendarny prowadzący teleturnieju "Jaka to melodia?”. Tym razem obok niego okazję do zaprezentowania się dostał Bachus wraz ze swoją świtą. fot. Aspe
W niedzielę 7 czerwca Zielona Góra i Winobranie będą bohaterami teleturnieju muzycznego "Jaka to melodia?". Nagranie odbyło się w czwartek, w Warszawie.

Jak to się stało, że nasze miasto zagości na szklanym ekranie telewizyjnej "Jedynki"?

Wśród trzech rywalizujących osób znalazł się zielonogórzanin Mariusz Kowalaszek, kilkukrotny uczestnik i laureat programu "Jaka to melodia".

Na dodatek tak się złożyło, że ten odcinek programu jest z kategorii specjalnych. W którym rywalizują nie tylko indywidualni uczestnicy, ale także zmagają się miasta, z których pochodzą gracze.

Dzięki temu właśnie w programie pojawi się więcej informacji o Winnym Grodzie oraz o tym, z czego słyniemy jako miasto.

To duży sukces

- Producenci teleturnieju muzycznego sami się z nami skontaktowali. Zaproponowali nagranie z akcentami winobraniowymi. Oczywiście przystaliśmy na propozycję. Z takiej okazji do promocji nie można było bowiem nie skorzystać - cieszy się szef zielonogórskiego oddziału agencji Aspe Piotr Markiewicz.

Do stolicy, oprócz przedstawiciela agencji organizującej święto miasta, na nagranie pojechali: Bachus, Satyr oraz dwie Bachantki. Wszyscy ile tylko mieli sił w gardłach, kibicowali naszemu reprezentantowi. Opowiadali także o mieście, co producenci wykorzystają w programie.

- Emisja nastąpi w niedzielę, 7 czerwca, a więc przy naprawdę dużej oglądalności. "Jaka to melodia?", to teleturniej z ogromnymi tradycjami, który ma wielkie rzesze odbiorców. To, że jego producenci zgłosili się do nas jest ogromnym sukcesem. Świadczy też o tym, że Dni Zielonej Góry stały się imprezą rozpoznawalną w całej Polsce - nie kryje radości Markiewicz.

Niezaplanowany wydatek

W trakcie programu Zielona Góra rywalizowała z Radomiem i Bydgoszczą (z tych miast pochodzili pozostali uczestnicy).

Aspe sfinansowało wyjazd z własnych środków. - Z niezaplanowanej puli, przeznaczonej na promocję - zdradza dyrektor finansowy agencji Jędrzej Wieczorkiewicz.

- Takiej okazji nie mogliśmy zmarnować. Dlatego zdecydowaliśmy się na wydanie pieniędzy.
Jak poszło uczestnikowi z Zielonej Góry i jak zaprezentowało się nasze miasto promując Winobranie przekonamy się już 7 czerwca, emisja o 18.10.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska