7 marca pełen atrakcji z okazji otwarcia nowego sklepu Intermarché

Materiał informacyjny Intermarché
Już w najbliższy czwartek, 7 marca o godz. 9:00, sieć Intermarché wraca do Zielonej Góry! Z okazji otwarcia, na klientów czeka kilka dni pełnych atrakcji, promocji i specjalnych wydarzeń. Nowy supermarket spożywczy otworzy się przy ul. Szosa Kisielińska 22, ale to nie wszystko! Już wkrótce, w drugim kwartale br. do Zielonej Góry zawitają jeszcze 2 kolejne supermarkety sieci, a także 2 przysklepowe stacje paliw.

Weekend atrakcji z Intermaché

Już 7 marca oficjalne otwarcie sklepu ubarwią atrakcje i super promocje. Przez cały dzień barista będzie serwował odwiedzającym kawę marki własnej, Planteur de Tropique, przygotowywaną w stylu Latte art. Dodatkowo, w wydzielonej strefie, samodzielnie będzie można przygotować orzeźwiające smoothie. Rowerowe wyciskanie smoothie to połączenie rowerowej zabawy z możliwością stworzenia własnego zdrowego koktajlu. Klienci będą mogli również uczestniczyć w degustacjach, m.in. pysznych, swojskich wyrobów z własnej, wędzarni, przygotowywanych i wędzonych na miejscu w sklepie. W trakcie pierwszych, trzech dni otwarcia, wszyscy kupujący, których zakupy osiągną wartość 100 zł otrzymają bony o wartości 10 zł do wykorzystania przy następnej wizycie. Pierwszym klientom, którzy zrobią zakupy o min. wartości 120 zł będą wręczane paczki niespodzianki, a nabyte produkty kupujący będą mogli spakować w specjalną, gratisową torbę zakupową wielokrotnego użytku.

Podobne atrakcje będą serwowane klientom jeszcze przez cały weekend. W sobotę dla smakoszy rowerowe wyciskanie smoothie i kulinarne degustacje, a także specjalne promocje oraz bony o wartości 10 zł za zakupy o wartości 100 zł.. Natomiast w niedzielę - kolejne degustacje, a także dostępna na miejscu pyszna kawa serwowana przez baristę.

Przez cały weekend otwarcia, od 7 do 10 marca, hostessy obecne na terenie supermarketu będą pomagać klientom rejestrować się do programu lojalnościowego Moje Intermarché. Wszyscy, którzy pobiorą aplikację lub odbiorą fizyczną kartę w sklepie, będą mogli nie tylko korzystać z promocji dedykowanym stałym klientom, ale po zakończeniu akcji, 11 marca, otrzymają również e-bon o wartości 15 zł. Bon będzie można następnie wykorzystać do 17 marca, przy zakupach o minimalnej wartości 100 zł.

Szeroka oferta z każdej kategorii

Supermarket przy ul. Szosa Kisielińska posiada powierzchnię ponad 2200 mkw.,aż sześć kas samoobsługowych oraz sześć kas tradycyjnych. Nowo otwarty sklep zachwyci klientów szeroką ofertą ulubionych produktów. Znajdą tu świeże warzywa i owoce, wypieki, duży wybór produktów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych oraz artykuły z kategorii takich jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata i nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”. W supermarkecie znajdzie się również wydzielona strefa „dla domu” z dedykowaną aranżacją i szeroką ofertą produktów przemysłowych, a także specjalne obszary z produktami dla dzieci i dla zwierząt, oraz duża strefa win i alkoholi z całego świata.

Ponadto klienci znajdą w sklepie produkty marek własnych Intermarché. Oferta wysokiej jakości artykułów spożywczych „O la la!” skradła serca klientów sieci, a już teraz również zielonogórzanie będą mogli zakupić produkty marki parasolowej z wielu kategorii: od przypraw, poprzez napoje, zdrowe przekąski, aż po proste do przygotowania dania obiadowe dla najbardziej zabieganych czy produkty dla dzieci.

Z okazji otwarcia, w Zielonej Górze czekają na klientów specjalne promocje. Wszystkie produkty z dedykowanej na otwarcie gazetki będą dostępne w wyjątkowych extra promocjach, między innymi 50% taniej, 40% taniej i z produktami gratis.

Nowoczesne sklepy w koncepcie Power 2.0

Nowo otwarte sklepy będą utrzymane w innowacyjnym koncepcie Power 2.0 - najnowszym i najbardziej nowoczesnym formacie, jaki oferuje Intermarché. Celem nowego konceptu jest optymalizacja ścieżki zakupowej oraz odpowiednia ekspozycja towarów, zwłaszcza artykułów z kategorii świeże, która zapewni klientom wygodny i intuicyjny sposób robienia zakupów. Koncept wyróżnia się strefą ryneczku, w którym uporządkowane są produkty z kategorii świeże. Co więcej, w koncepcie Power sprzedaż wędlin, mięs, serów czy dań gotowych odbywa się na dwa sposoby – tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych porcji, dzięki czemu klienci nie muszą stać w kolejkach do lady tradycyjnej, oszczędzając czas.

Sklepy w Zielonej Górze będą zaopatrzone w nowoczesne wyposażenie, z nową identyfikacją wizualną i optymalnym układem sali. Ułożenie części sklepu prostopadle do części sezonowej zapewni klientom doskonały wgląd w każdą alejkę z ekspozycjami spożywczymi i przemysłowymi, dzięki czemu z łatwością znajdą każdą kategorię i sprawnie zrobią zakupy. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie przemyślany, z myślą o wygodzie klientów. Dodatkowo, w placówce zostanie zainstalowane energooszczędne oświetlenie LED.

Zaufana współpraca popłaca

Sklep Intermarché otworzy się pod zarządem nowego właściciela. Marcin Rusiniak to doświadczony przedsiębiorca, który wieloletnie doświadczenia w handlu i w marketingu zdobywał w polskim oddziale BP Europe, a następnie w PPG Industries, gdzie pełnił funkcje zarządcze w strukturach firmy. Doświadczenie w handlu detalicznym, zdobywane w krajach Europy, Ameryki Północnej czy Afryki, sprowadzi teraz do Zielonej Góry. I chociaż nie stąd się wywodzi, z sentymentem wraca wspomnieniami do słynnych festiwali wina, które często odwiedzał. Jak sam deklaruje, wiążąc się z miastem na wiele nadchodzących lat jako przedsiębiorca, jego celem jest wspieranie lokalnej gospodarki. Jako firma, to w Zielonej Górze będzie płacić podatki, docelowo zapewni miejsce pracy dla blisko 130 osób, a współpracując z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami na półkach sklepowych będzie promował regionalne wyroby.

- Niezmiernie się cieszę, że możemy już teraz ogłosić, że wspólnymi siłami udało nam się powrócić z marką Intermarché do Zielonej Góry. Nowy sklep zasili silna, zaufana kadra, a pokieruje nią doświadczony zespół kierowniczy, z p. Mają Mazur i jej zastępcą p. Tomaszem Boskim na czele. –mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

Właściciel podkreśla zaangażowanie szerokiej grupy ludzi w możliwość realizacji marzeń o otwarciu sklepu. W procesie wsparcia udzieliły Prezydium Zielonej Góry, Urząd Pracy, Sanepidu czy Weterynarii, a także inne lokalne placówki i mieszkańcy.

Intermarché wraca do polskiej kolebki

Z nowym otwarciem w Zielonej Górze, Intermarché wraca do miejsca, w którym rozpoczęła się historia sieci w Polsce. To tutaj, w 1997 roku Grupa Muszkieterów otworzyła pierwszy sklep i zdobyła uznanie mieszkańców szeroką ofertą produktów w wyjątkowo przystępnych cenach. W całej Polsce jest już blisko 200 supermarketów, a kolejne trzy, w rękach nowego właściciela, otworzą się właśnie w Zielonej Górze.

- Zarówno Zielona Góra, jak i jej mieszkańcy, odgrywają wyjątkową rolę w historii sieci Intermarché. Tym bardziej jest to powód do ogromnej radości, że już wkrótce nasze sklepy pojawią się ponownie na mapie miasta, a mieszkańcom na nowo będziemy mogli przedstawić naszą ofertę, w zupełnie nowym wydaniu, w rękach nowego przedsiębiorcy – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Dwa kolejne sklepy Intermarché w nowej odsłonie, wraz ze przysklepowymi stacjami paliw, otworzą się już w drugim kwartale br. Już niedługo więc, szykują się kolejne atrakcje, przygotowane specjalnie dla mieszkańców Zielonej Góry i okolic.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska