9 z 12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






10 z 12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






11 z 12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.

Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






12 z 12
Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul....
fot. Piotr Jędzura

Niecodzienny transport ruszył w piątek, 13 kwietnia, z ul. Osadniczej. Przejechał przez miast i pojechał pod prąd drogą S3 w stronę Sulechowa. W porcie w Cigacicach został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell.



Ogromny, ważący ok. 80 ton element mostu ruszył w drogę na specjalnej lawecie. W drodze transport ubezpieczało 14 pilotów. Pomagała też zielonogórska policja. Element mostu ma długość około 40 metrów i szerokość 8 m. To spowodowało, że jego przewiezienie przez miasto stało się ogromną operacją logistyczną.

Największe problemy pojawiły się na nowym rondzie koło Grona Park. Kierowca platformy z elementem mostu, mimo trudności dał radę i pokonał rondo w budowie.

Transport z Zielonej Góry ruszył trasą S3 pod prąd w kierunku Sulechowa. Na ten czas droga została zamknięta. To około dwie godziny. – W porcie w Cigacicach element mostu został załadowany na barkę i popłynął do rafinerii koncernu Shell – mówi Kamil Trubiłowicz z firmy Cardan Logistics, która transportowała gigantyczny element.

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:






Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Polecamy

Używana Alfa Romeo Giulia (od 2015 r.). Wady, zalety, typowe usterki, rynek

Używana Alfa Romeo Giulia (od 2015 r.). Wady, zalety, typowe usterki, rynek

Dzień Dziecka na UZ to nie żart. Tak bawili się studenci. Było też na poważnie

Dzień Dziecka na UZ to nie żart. Tak bawili się studenci. Było też na poważnie

Będą układać asfalt na Kosynierów. Jak we wtorek i środę jeździć po Gorzowie?

Będą układać asfalt na Kosynierów. Jak we wtorek i środę jeździć po Gorzowie?

Zobacz również

Bajkowa plaża w Lubuskiem. To raj dla Waszych dzieci. Woda jest czysta i płytka!

Bajkowa plaża w Lubuskiem. To raj dla Waszych dzieci. Woda jest czysta i płytka!

Uczniowie z pomocą seniorom. Wszyscy są pod wrażeniem akcji „Między nami pokoleniami”

Uczniowie z pomocą seniorom. Wszyscy są pod wrażeniem akcji „Między nami pokoleniami”