MKTG SR - pasek na kartach artykułów

I Flexiform Day w Zielonej Górze. We wtorek warsztaty dla firm z marketingu internetowego

redakcja Gazety Lubuskiej
redakcja Gazety Lubuskiej
I Flexiform Day odbędzie się w Zielonej Górze, we wtorek, 24 stycznia.
I Flexiform Day odbędzie się w Zielonej Górze, we wtorek, 24 stycznia. istock
We wtorek, 24 stycznia, w bibliotece Uniwersytetu Zielonogórskiego odbędą się bezpłatne warsztaty internetowego marketingu pod nazwą Flexiform Day.

Flexiform Day to cykl konferencji i warsztatów organizowanych przez Polska Press Oddział Zielona Góra poświęconych najnowszym trendom i rozwiązaniom wykorzystywanym w komunikacji marketingowej. Warsztaty dedykujemy tym przedsiębiorcom, którzy pragną poszerzać i uporządkować swoją wiedzę z zakresu komunikacji marketingowej. Flexiform Day to niepowtarzalna okazja pogłębienia swojej wiedzy i umiejętności!

Gdy w ubiegłym tygodniu ogłaszaliśmy zapisy, błyskawicznie zabrakło miejsc. Organizatorzy zapowiadają, że podobny Flexiform Day odbędzie się w marcu, tym razem w Gorzowie. O szczegółach będziemy informować na naszej stronie.

Warszaty poprowadzą:

Krzysztof Czyżykiewicz
COO/Head of User Engagement Orange Juice, Certyfikowany Trener Google AdWords

Jest specjalistą, który zna na wskroś podwórko e- marketingu, co w 2012 roku pozwoliło mu rozbudować dział Web Analytics & Usability w dużej agencji marketingowej we Wrocławiu. Obok roli współzałożyciela Agencji Orange Juice, jest też autorem kursów z obszaru marketingu internetowego i politycznego, a także wykładowcą Uniwersytetu Wrocławskiego. Certyfikowany Ekspert Google AdWords i Google Analytics.

Tomasz Krawczyk
Dyrektor Rozwoju Redakcyjnego Polska Press Grupy

Menedżer nowych mediów, dyrektor rozwoju redakcyjnego Polska Press Grupy. W mediach od 1996 roku. W PPG odpowiedzialny za internetowe produkty contentowe oraz procesy transformacji organizacji. Z sukcesem stworzył i prowadził wiele nowatorskich projektów medialnych. Zarządza siecią serwisów internetowych, wspiera transformację firmy, zajmuje się rozwojem strategii nowych mediów, w tym wideo i mobile. Członek zespołu Digi, który rozwija media cyfrowe. Prelegent oraz uczestnik konferencji krajowych oraz zagranicznych. Juror w konkursach medialnych. Trener, autor wielu programów szkoleniowych z zakresu nowych mediów.

Adam Pachla
Head of Sales, 140 Media Agency

Od 2014 roku związany ze 140 Media Agency, oficjalnym partnerem Twittera w Polsce, gdzie pracuje na stanowisku Head of Sales. Od 11 lat związany z branżą reklamy internetowej. Karierę zawodową rozpoczął w firmie badawczej Gemius SA. Następnie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowej w sieci reklamowej IDM net, wydawnictwie Polskapresse, oraz Polsat Media, gdzie kierował zespołem zajmującym się sprzedażą powierzchni reklamowej największej w Polsce telewizji internetowej ipla.tv. Prelegent wielu konferencji branżowych. Absolwent Wydziału Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim.

Konrad Paszkowski
Producent wideo w Polska Press Grupy Oddział w Zielonej Górze

Z wideo związany od 2006 roku, najpierw jako reżyser i montażysta krótkich filmów fabularnych, a później twórca filmów komercyjnych. w PPG zajmuje się tworzeniem animacji, reżyserią i montażem filmów reklamowych. Fan popkultury i kina offowego. Dyrektor Solanin Film Festiwal. Pasjonat nowych mediów - bloger i roślinożerny biegacz. W PPG od grudnia 2016 roku.

Czytaj też: Zacznij przygodę ze startupami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska