Niewątpliwie ciekawostką Winobrania będzie pierwszy w Polsce zjazd... seksuologów.
Zjadą takie gwiazdy jak Zbigniew Lew Starowicz, czy Zbigniew Izdebski. Trzydniową debatę o seksie poprowadzi profesor Jerzy Bralczyk. Spotkania rozpoczną się 12 września, a zakończą w niedzielę. Noc wcześniej eksperci od seksu bawić się będą na balu w Palmiarni.
Tegoroczne Winobranie ma kosztować ponad milion złotych. Z tego 480 tys. wykłada miasto, resztę organizator, czyli firma ASPE. - Od dwóch tygodni imprezę reklamujemy na 77 bilbordach w wielu miastach, między innymi w Bydgoszczy, Opolu, Legnicy, Polkowicach - wylicza Wojciech Załustowicz z ASPE.
- Do tego będzie 600 spotów w radiu Eska i 300 w Radiu Plus, reklama z TV Biznes i Platformie Polsat. A od poniedziałku rusza kampania na interia.pl.
Za darmo w TVN
O reklamę Winobrania zadbało też miasto. - Na ten cel wydamy z kasy 180 tys. - informuje Wioleta Haręźlak, wiceprezydent.
Już od dzisiaj do 7 września w TVN Style, TVN Meteo, TVN 24 i TVN Europa ukaże się około 150 spotów reklamujących nasze miasto. Będzie też około 40 wejść na żywo w TVN Meteo i TVN24 w dniach 9, 10, 11 września.
Z kolei program pierwszy TVP nada z Palmiarni (8 września) program na żywo "Kawa czy herbata", a spotkanie poprowadzi Paulina Chylewska.
Prezent sprawi zielonogórzanom stacja TVN, która w piątek 12 września nada z Zielonej Góry program "Dzień dobry TVN". I nie weźmie za to pieniędzy. - Ten prezent to efekt naszej dobrej współpracy - dopowiada W. Haręźlak. I dodaje, że Winobranie reklamowane będzie także wśród mieszkańców Niemiec i Austrii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?