W tym celu 16 sierpnia rozpocznie się wielka akcja promująca tegoroczną imprezę. - Podobnie jak rok temu będziemy promować to wydarzenie w całym zachodnim pasie Polski - wyjaśnia Tomasz Misiak z magistratu. - Zaczynamy od Szczecina przez Gorzów, Poznań i Wrocław. Na ulicach tych miast pojawią się bilboardy zachęcające do przyjazdu na Winobranie.
Niewykluczone, że bilboardy pojawią się też w samej Zielonej Górze. - Mieszkańcy naszego miasta zdają sobie sprawę, że jest winobranie, ale być może też pojawią się jakieś plakaty - zdradza T. Misiak.
O Winobraniu dowiedzą się też mieszkańcy przygranicznych miejscowości i niemieckiego Cottbus, z którym Zielona Góra współpracuje.
Oprócz ok. 70 bilboardów pojawią się też tzw. city lights i reklamy w centrach handlowych (np. w Starym Browarze). Łącznie będzie 100 obrazków w róznej formie. Kampania wizualna jest zrobiona na bazie rysunków Jerzego Fedry. - Dzięki temu plakaty reklamujące Winobranie są kolorowe i na pewno będą przyciągać uwagę - zauważa T. Misiak.
Pojawią się też reklamy w telewizji publicznej, która będzie współorganizatorem jednego z koncertów. Na kampanię wizualną miasto w tym roku wyda kilkadziesiąt tysięcy złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?