- Jeśli zmywarka była już w poważnej naprawie pięć razy, to wnioskuję że korzystała pani z gwarancji. Zapisy kart gwarancyjnych pozwalają bowiem często na dokonywanie nawet wielokrotnych napraw sprzętu bez prawa do jego wymiany na nowy. Inaczej będzie się przedstawiała sprawa, kiedy skorzysta pani z prawa do reklamacji na podstawie tzw. niezgodności towaru z umową. Taką reklamację należy wnieść bezpośrednio do sklepu, w którym kupiła pani towar - to sprzedawca (nie zaś serwis) jest wówczas odpowiedzialny za załatwienie reklamacji. Z prawa tego można skorzystać w terminie dwóch lat od daty sprzedaży towaru. W ramach swoich uprawnień może pani od razu zażądać wymiany towaru na nowy. Sprzedawca musi ustosunkować się do tego żądania w ciągu 14 dni.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?