Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Nieuprzejme traktowanie klientów w sklepie

(gm)
Na pytanie odpowiada Marcin Wujaszek, główny specjalista do spraw organizacyjno - prawnych z zielonogórskiej delegatury inspekcji handlowej.
  • Jaką instytucję można zawiadomić o nieuprzejmym traktowaniu klientów w sklepie? Ekspedientka, którą mam na myśli zwykle udaje, że nie widzi klienta. A gdy się na to zwróci uwagę, odpowiada w wyjątkowo opryskliwej formie. Zaznaczam, że pracuje ona w sklepie odzieżowym, handlującym dość kosztownym towarem, gdzie powinny obowiązywać chyba jakieś podwyższone wymagania?
    - Wysoka kultura osobista jest przymiotem, którego nie da się zagwarantować ani nakazać ustawowo (oczywiście, gdy nie przekracza w sposób znaczny ustalonych norm i "nie ociera się" o konkretne wykroczenie, czy przestępstwo). Najlepszym zatem sposobem ukarania niegrzecznej ekspedientki oraz przedsiębiorcy, który ją zatrudnia jest… zrobienie zakupów u konkurencji. Sposób ten jest niezawodny i istnieje od kiedy pojawiła się gospodarka rynkowa. Placówek handlowych, w których nieuprzejmie traktuje się klienta jest coraz mniej, jednak istnieje ciągle pewna grupka przedsiębiorców, którzy nie rozumieją, że zainteresowanie kupujących jest niezbędnym warunkiem ich przetrwania.
  • emisja bez ograniczeń wiekowych
    Wideo

    Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

    Dołącz do nas na Facebooku!

    Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

    Polub nas na Facebooku!

    Kontakt z redakcją

    Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

    Napisz do nas!

    Polecane oferty

    Materiały promocyjne partnera
    Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska