Prace remontowe obejmowały między innymi uzupełnienie zniszczonych elementów, konstrukcji stalowej pasów kratownicy, wykonanie robót antykorozyjnych, wylanie betonu na płycie nośnej, ułożenie izolacji płyty nośnej, ułożenie warstwy bitumicznej nawierzchni jezdni. Koszt remontu wyniósł około 3 mln zł. Źródłem finansowania był budżet województwa dolnośląskiego.
- Realizacja prac remontowych trwała od jesieni 2010 roku - poinformował nas Krzysztof Kiniorski z działu komunikacji Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei.
- Powodami jej znacznego rozłożenia w czasie były: intencja zachowania przejezdności wiaduktu w okresie zimowym zwiększony zakres prac koniecznych do wykonania po rozpoczęciu remontu i rozpoznaniu rzeczywistego stanu technicznego wiaduktu oraz konieczność wyłączenia wiaduktu z ruchu kolejowego, co wymagało odrębnych uzgodnień z PKP.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?