MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Regulamin plebiscytu pod nazwą „Nasze Dobre Lubuskie 2014” z dnia 08.09.2014 r.

Redakcja
Art. 1Organizator

Plebiscyt dla czytelników „Gazety Lubuskiej” i użytkowników serwisu strefabiznesu.gazetalubuska.pl pod nazwą „Nasze Dobre Lubuskie 2014”  organizowany jest przez Media Regionalne Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. DOMANIEWSKA, nr 45, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000052204, o kapitale zakładowym 47 813 500,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP: 897 10 10 229 zwaną dalej ORGANIZATOREM

Art. 2
Cel Plebiscytu

1. Celem Plebiscytu jest wyłonienie i wypromowanie najlepszych produktów i usług wytwarzanych przez przedsiębiorstwa w zasięgu terytorialnym „Gazety Lubuskiej”. Plebiscyt ma promować produkty/usługi, które ze względu na swoją jakość i popularność wśród konsumentów stanowią wzór godny do naśladowania.
2. Plebiscyt jest adresowany do wszystkich producentów i usługodawców, działających na terenie ukazywania się „Gazety Lubuskiej”, z ograniczonym dostępem dla produktów i usług nagrodzonych w poprzednich edycjach plebiscytu.

Art. 3
Warunki uczestnictwa w plebiscycie

1. W plebiscycie może uczestniczyć każdy, z wyjątkiem pracowników i współpracowników „Media Regionalne” oraz osób, którym powierzono określone prace w związku z organizowaniem plebiscytu.
2. W plebiscycie może wziąć udział każdy, jednakże kandydaturę może zgłosić wyłącznie zarejestrowany użytkownik serwisu internetowego strefabiznesu.gazetalubuska.pl, posiadający ważne konto w tym serwisie, z wyjątkiem pracowników i współpracowników „Mediów Regionalnych” oraz osób,  którym powierzono określone prace w związku z organizowaniem plebiscytu.

Art. 4.
Tytuły

1. „Nasze Dobre Lubuskie” – Kapituła wybiera zdobywców tego tytułu w trzech kategoriach:
a) Usługa
b) Produkt przemysłowy
c) Produkt spożywczy
2. Kapituła Plebiscytu może przyznać takich tytułów nie więcej niż 10.
3. Zwycięzca/Zwycięzcy otrzymują prawo do znaku jakości, statuetkę i dyplom.
4. „Najpopularniejszy Produkt Czytelników Gazety Lubuskiej” (przemysłowy, spożywczy) lub „Najpopularniejsza Usługa Czytelników Gazety Lubuskiej”.
5. Trzy tytuły – decydują głosy Czytelników – szczegółowe zasady plebiscytu zostały opisane
w Art.  9.
6. Zwycięzca otrzymuje prawo do znaku jakości, statuetkę i dyplom.

Art. 5.
Uprawnienia Laureatów i nagrody

1. Firmom - Laureatom przysługuje prawo do posługiwania się w celach marketingowych logo Plebiscytu oraz przyznanym tytułem, o którym mowa w Art. 4. przez okres 2 lat.
2. Zdobywcy tytułu „Nasze Dobre Lubuskie” w poszczególnych kategoriach otrzymają od Organizatora Plebiscytu następujące nagrody:
a. I miejsce – kampania reklamowa w mediach Organizatora o wartości cennikowej 30.000 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
b. II miejsce – kampania reklamowa  w mediach Organizatora o wartości cennikowej 20.000 zł netto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
c. III miejsce – kampania reklamowa w mediach Organizatora o wartości cennikowej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
3. Zdobywcy tytułów „Najpopularniejszy Produkt lub Usługa Czytelników Gazety Lubuskiej” otrzymają od Organizatora Plebiscytu następujące nagrody:
a. I miejsce – kampania reklamowa w mediach Organizatora o wartości cennikowej 30.000 zł netto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych),
b. II miejsce – kampania reklamowa  w mediach Organizatora o wartości cennikowej 20.000 zł netto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
c. III miejsce – kampania reklamowa w mediach Organizatora o wartości cennikowej 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
4. Kampania reklamowa, o której mowa w ust. 2. i ust. 3. przeprowadzona będzie w mediach prasowych i internetowych należących do Organizatora na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
5. Uzyskanie tytułu „Nasze Dobre Lubuskie” wyklucza możliwość zgłoszenia nagrodzonego produktu lub usługi do kolejnej edycji Plebiscytu.

Art. 6.
Kapituła Plebiscytu

1. Kapitułę Plebiscytu powołuje Organizator.
2. W skład Kapituły Plebiscytu wchodzą przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej szczebla wojewódzkiego, organizacji zrzeszających przedsiębiorców, specjaliści z dziedziny jakości, przedstawiciele inspekcji państwowych, oraz mediów.
3. Członkowie Kapituły mogą wizytować firmy, których produkty lub usługi zostały zgłoszone do Plebiscytu.

Art. 7.
Kryteria udziału w Plebiscycie

1. Do udziału w Plebiscycie swoje produkty lub usługi mogą zgłaszać podmioty gospodarcze, które spełniają następujące wymogi:
a. Prowadzą działalność gospodarczą w zasięgu terytorialnym „Gazety Lubuskiej”,
b. Posiadają wszelkie upoważnienia, certyfikaty i zezwolenia, dopuszczające zgłaszane produkty lub usługi do obrotu na rynku polskim,
c. Zgłaszane produkty stanowią ich własność i nie są produkowane na podstawie umowy licencyjnej.

Art. 8.
Opłaty

1. Opłata rejestracyjna za zgłoszenie jednego produktu/usługi (jednej grupy produktów/usług) wynosi: 700 zł (słownie: siedemset złotych) netto. Opłata rejestracyjna za zgłoszenie produktu/usługi (jednej grupy produktów/usług) przez mikroprzedsiębiorstwo (zatrudnienie do 9 osób) wynosi: 500 zł (słownie: pięćset złotych) netto.
2. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego produktu/usługi opłata rejestracyjna za każdy zgłoszony produkt/usługę wynosi: 600 zł (słownie sześćset złotych) netto. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednego produktu/usługi przez mikroprzedsiębiorstwo - opłata rejestracyjna za każdy zgłoszony produkt/usługę wynosi: 400 zł (słownie czterysta złotych) netto.
3. W przypadku zgłoszenia dokonanego przez inny podmiot lub osobę fizyczną, producent musi wyrazić zgodę na udział produktu lub usługi w konkursie, a następnie dokonać opłaty rejestracyjnej w powyższej wysokości na podstawie faktury VAT wystawionej przez Organizatora.

Art. 9.
Zasady przeprowadzania Plebiscytu

1. Zgłaszanie kandydatur będzie się odbywało w dniach od 18.09.2014 r. do 23.10.2014 r. i obejmuje zgłoszenia kandydatur nadesłane drogą elektroniczną na adres [email protected], wpisując w temacie wiadomości „Nasze Dobre Lubuskie 2014 - zgłoszenie” lub na formularzu dostępnym na stronie internetowej strefabiznesu.gazetalubuska.pl.
2. Obowiązują trzy kategorie zgłoszeń: produkty przemysłowe, produkty spożywcze i usługi.
3. Do udziału w Plebiscycie produkty lub usługi mogą zgłaszać sami producenci, a także konsumenci osoby fizyczne, podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje, stowarzyszenia.
4. Do Plebiscytu mogą być zgłaszane produkty lub grupy produktów (o tej samej nazwie, ale różnych kształtach czy walorach - wytwarzane w oparciu o tę samą technologię).
5. Prawidłowe zgłoszenia należy dostarczyć drogą elektroniczną, na w/w adres e-mail lub za
pośrednictwem formularza do godz. 23:59 w dniu 23.10.2014 r.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
7. Z producentem zgłoszonego produktu lub usługodawcą skontaktuje się pracownik Organizatora, aby dokonać dalszych niezbędnych formalności zgłoszeniowych.
8. Po zakwalifikowaniu produktów/usług do udziału w Plebiscycie przeprowadzona zostanie akcja promocyjna polegająca na prezentacji na łamach „Gazety Lubuskiej” oraz w serwisie strefabiznesu.gazetalubuska.pl produktów i usług biorących udział w Plebiscycie. Przewidziana jest czterokrotna publikacja oraz stała ekspozycja na strefabiznesu.gazetalubuska.pl. 
9. W terminie wskazanym przez Organizatora, kandydaci w Plebiscycie dostarczą egzemplarze okazowe produktów lub prezentacje dotyczące zgłoszonego produktu/usługi zgłoszonych do Plebiscytu.
10. W dniu 6.11.2014 r. w „Gazecie Lubuskiej” oraz na stronie internetowej strefabiznesu.gazetalubuska.pl zostanie opublikowana lista zweryfikowanych kandydatur do udziału w Plebiscycie.
11. Głosowanie odbywać się będzie za pomocą SMS Premium poprzez zakup e-wydania „Gazety Lubuskiej” (dalej jako „e-wydanie”) i będzie trwało od 6.11.2014 r. do 8.12.2014 r. godz. 12.00 na następujących warunkach.:
a. zakupu e-wydania dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując ND.nr produktu lub usługi (np. ND.1).
b. w odpowiedzi na SMS uczestnik otrzymuje kod dostępu do e-wydania,
c. koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT.
d. jeden wysłany SMS to 10 punktów w plebiscycie na daną kandydaturę.
e. uczestnik plebiscytu może dokonać zakupu dowolnej ilości e-wydań i tym samym oddać dowolną liczbę głosów. 
12. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej
strefabiznesu.gazetalubuska.pl  (dalej jako „strona www”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk i będzie trwało od 6.11.2014 r. do 17.11.2014 r. do godz. 9.00 na następujących warunkach.:
a. uczestnicy posiadający indywidualne konto na stronie www powinni zalogować się na to konto
b. uczestnicy nie posiadający indywidualnego konta na stronie www nie muszą dokonywać rejestracji celem zalogowania się do strony www,
c. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą,
d. jedno kliknięcie oznacza oddanie jednego głosu,
e. dla uczestników zalogowanych dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 3 na jednym koncie uczestnika, dla uczestników niezalogowanych dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 3 oddanych za pośrednictwem jednego adresu IP komputera.
13. W celu ułatwienia oddawania głosów za pośrednictwem SMS-ów poszczególnym produktom zostaną przydzielone numery porządkowe.
14. Wyniki głosowania publikowane będą systematycznie na łamach portalu strefabiznesu.gazetalubuska.pl
15. SMS-y przesłane po zakończeniu głosowania, jak również sms-y zawierające błędną treść nie zostaną uznane. Z tego tytułu Organizator nie zwraca ewentualnych kosztów.
16. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną opcję, akceptuje regulamin plebiscytu oraz zamawia wiadomość informacyjno-reklamową organizatora, sponsora plebiscytu
i lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości na dany numer telefonu może być zablokowane po wysłaniu e-maila na adres mailowy [email protected] w tytule wiadomości wpisując stop + numer telefonu.
17. Numery telefonów osób biorących udział w głosowaniu SMS-owym będą przechowywane
w celach marketingowych przez firmę Polskapresse Sp. z o.o., właściciela systemu Hermes.
18. W przypadku, jeżeli Plebiscyt polega na głosowaniu na konkretną kandydaturę o zwycięstwie decyduje największa suma liczby głosów (w przypadku głosowania na więcej niż  jeden ze sposobów, np. za pośrednictwem SMS i strony internetowej). 
19. Niezależnie od głosowania sms-owego spośród zgłoszonych produktów i usług zwycięzców wybiera Kapituła Plebiscytu.

Art.  10
Dane osobowe

1. Akceptując treść niniejszego regulaminu i biorąc udział w Plebiscycie uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych Organizatorowi w poniższym zakresie. Podane dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych przez Media Regionalne Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie ul. DOMANIEWSKA, nr 45, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego – Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000052204, o kapitale zakładowym 47 813 500,00 złotych oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP: 897 10 10 229 dla celów organizacji i przeprowadzenia Plebiscytu, w szeroko pojętych celach marketingowych i promocyjnych towarów i usług Media Regionalne Sp. z o. o., a także w celach statycznych, analitycznych oraz nawiązywania kontaktu z właścicielem danych.
2. Media Regionalne Sp. z o. o. informuje, że jest administratorem danych osobowych
w rozumieniu w/w ustawy. Właściciel danych ma prawo do wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania w siedzibie Media Regionalne Sp. z o. o. Nadto właściciel danych ma prawo
w każdym czasie wyrazić sprzeciw co do przetwarzania jego danych przez Spółkę w zakresie dozwolonym przez w/w ustawę. Z uwagi na względy bezpieczeństwa we wszystkich tych sprawach właściciel danych winien osobiście zwracać się do Media Regionalne Sp. z o. o. na piśmie.
3. Przystępując do udziału w niniejszym Plebiscycie, uczestnik może nadto wyrazić zgodę na otrzymywanie od Media Regionalne Sp. z o. o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym na podane Media Regionalne Sp. z o. o. adresy e-mail oraz / albo numery telefonów, informacji handlowej od Media Regionalne Sp. z o. o. dotyczącej produktów i usług oferowanych przez Media Regionalne Sp. z o. o., a także produktów i usług podmiotów współpracujących z Media Regionalne Sp. z o. o. na odrębnych zasadach.

Art. 11
Ogłoszenie wyników plebiscytu

1. Wyniki Plebiscytu zostaną przedstawione najpóźniej do 18.12.2014 r. na specjalnej gali
z udziałem kandydatów, członków Kapituły oraz gości.

Art. 12
Reklamacje

1. Reklamacje związane ze sposobem przeprowadzenia Plebiscytu będą przyjmowane w formie    pisemnej w siedzibie Organizatora, w terminie do 7 dni od momentu poinformowania o wynikach Plebiscytu.
2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni od daty ich otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego osoby zgłaszające reklamacje zostaną powiadomione pisemnie niezwłocznie po ich rozpatrzeniu.
3. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.

Art. 13
Postanowienia końcowe

1. Uczestnictwo w konkursie zobowiązuje do przestrzegania regulaminu Plebiscytu, regulamin  pozostaje do wglądu w siedzibie Organizatora: Al. Niepodległości 25, 65-042 Zielona Góra.
2. Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady Plebiscytu.

 

Aneks nr 1 do regulaminu plebiscytu ”Nasze Dobre Lubuskie 2014” z dnia 14 listopada 2014 roku[/b]

Organizator postanawia, że zmianie ulega Art.9 pkt. 12. Aktualna treść postanowienia Art.9 pkt.12 brzmi:

Art. 9.
Zasady przeprowadzania Plebiscytu
1. Zgłaszanie kandydatur będzie się odbywało w dniach od 18.09.2014 r. do 23.10.2014 r. i obejmuje zgłoszenia kandydatur nadesłane drogą elektroniczną na adres [email protected], wpisując w temacie wiadomości „Nasze Dobre Lubuskie 2014 - zgłoszenie” lub na formularzu dostępnym na stronie internetowej strefabiznesu.gazetalubuska.pl.
2. Obowiązują trzy kategorie zgłoszeń: produkty przemysłowe, produkty spożywcze i usługi.
3. Do udziału w Plebiscycie produkty lub usługi mogą zgłaszać sami producenci, a także konsumenci osoby fizyczne, podmioty gospodarcze, organizacje, instytucje, stowarzyszenia.
4. Do Plebiscytu mogą być zgłaszane produkty lub grupy produktów (o tej samej nazwie, ale różnych kształtach czy walorach - wytwarzane w oparciu o tę samą technologię).
5. Prawidłowe zgłoszenia należy dostarczyć drogą elektroniczną, na w/w adres e-mail lub za
pośrednictwem formularza do godz. 23:59 w dniu 23.10.2014 r.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgłoszeń.
7. Z producentem zgłoszonego produktu lub usługodawcą skontaktuje się pracownik Organizatora, aby dokonać dalszych niezbędnych formalności zgłoszeniowych.
8. Po zakwalifikowaniu produktów/usług do udziału w Plebiscycie przeprowadzona zostanie akcja promocyjna polegająca na prezentacji na łamach „Gazety Lubuskiej” oraz w serwisie strefabiznesu.gazetalubuska.pl produktów i usług biorących udział w Plebiscycie. Przewidziana jest czterokrotna publikacja oraz stała ekspozycja na strefabiznesu.gazetalubuska.pl.
9. W terminie wskazanym przez Organizatora, kandydaci w Plebiscycie dostarczą egzemplarze okazowe produktów lub prezentacje dotyczące zgłoszonego produktu/usługi zgłoszonych do Plebiscytu.
10. W dniu 6.11.2014 r. w „Gazecie Lubuskiej” oraz na stronie internetowej strefabiznesu.gazetalubuska.pl zostanie opublikowana lista zweryfikowanych kandydatur do udziału w Plebiscycie.
11. Głosowanie odbywać się będzie za pomocą SMS Premium poprzez zakup e-wydania „Gazety Lubuskiej” (dalej jako „e-wydanie”) i będzie trwało od 6.11.2014 r. do 8.12.2014 r. godz. 12.00 na następujących warunkach.:
a. zakupu e-wydania dokonuje się poprzez przesłanie SMS na numer 72355 w treści wpisując ND.nr produktu lub usługi (np. ND.1).
b. w odpowiedzi na SMS uczestnik otrzymuje kod dostępu do e-wydania,
c. koszt wysłania SMS-a wynosi 2,46 zł z VAT.
d. jeden wysłany SMS to 10 punktów w plebiscycie na daną kandydaturę.
e. uczestnik plebiscytu może dokonać zakupu dowolnej ilości e-wydań i tym samym oddać dowolną liczbę głosów.
12. Głosowanie odbywać się będzie za pośrednictwem strony internetowej
strefabiznesu.gazetalubuska.pl (dalej jako „strona www”) poprzez kliknięcie na odpowiedni przycisk i będzie trwało od 6.11.2014 r. do 20.11.2014 r. do godz. 9.00 na następujących warunkach.:
a. uczestnicy posiadający indywidualne konto na stronie www powinni zalogować się na to konto
b. uczestnicy nie posiadający indywidualnego konta na stronie www nie muszą dokonywać rejestracji celem zalogowania się do strony www,
c. poprzez kliknięcia na przycisk „GŁOSUJ” uczestnik oddaje swój głos za wskazaną kandydaturą,
d. jedno kliknięcie oznacza oddanie jednego głosu,
e. dla uczestników zalogowanych dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 3 na jednym koncie uczestnika, dla uczestników niezalogowanych dzienny limit oddanych głosów (kliknięć) wynosi 3 oddanych za pośrednictwem jednego adresu IP komputera.
13. W celu ułatwienia oddawania głosów za pośrednictwem SMS-ów poszczególnym produktom zostaną przydzielone numery porządkowe.
14. Wyniki głosowania publikowane będą systematycznie na łamach portalu strefabiznesu.gazetalubuska.pl
15. SMS-y przesłane po zakończeniu głosowania, jak również sms-y zawierające błędną treść nie zostaną uznane. Z tego tytułu Organizator nie zwraca ewentualnych kosztów.
16. Uczestnik plebiscytu poprzez wysłanie SMS-a z głosem na wybraną opcję, akceptuje regulamin plebiscytu oraz zamawia wiadomość informacyjno-reklamową organizatora, sponsora plebiscytu
i lub partnerów reklamowych organizatora. Wysyłanie wiadomości na dany numer telefonu może być zablokowane po wysłaniu e-maila na adres mailowy [email protected] w tytule wiadomości wpisując stop + numer telefonu.
17. Numery telefonów osób biorących udział w głosowaniu SMS-owym będą przechowywane
w celach marketingowych przez firmę Polskapresse Sp. z o.o., właściciela systemu Hermes.
18. W przypadku, jeżeli Plebiscyt polega na głosowaniu na konkretną kandydaturę o zwycięstwie decyduje największa suma liczby głosów (w przypadku głosowania na więcej niż jeden ze sposobów, np. za pośrednictwem SMS i strony internetowej).
19. Niezależnie od głosowania sms-owego spośród zgłoszonych produktów i usług zwycięzców wybiera Kapituła Plebiscytu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na gazetalubuska.pl Gazeta Lubuska