Konkurs jest organizowany już po raz trzeci przez grupę Ströer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Jury wyłoniło w ubiegłym tygodniu 26 najlepszych projektów promocyjnych zrealizowanych przez 12 miast i 6 województw. Są one podzielone na pięć kategorii: kampania outdoorowa, event, serwis internetowy, wydawnictwo promocyjne, całokształt działalności promocyjnej - Grand Prix Festiwalu.
Jedyni z lubuskiego
Do pierwszego etapu konkursu 91 miast i regionów zgłosiło aż 182 projekty promocyjne. Do finału zakwalifikowano 26 najlepszych, m. in. z Gdańska, Gdyni, Katowic, Krakowa, Lublina, Łodzi, Szczecina, Warszawy i Żagania. - Zgłosiliśmy się do konkursu po raz pierwszy i to tylko z jednym projektem. Ale od razu jesteśmy w finale - cieszy się Paweł Lichtański z urzędu miejskiego we Żaganiu.
W eliminacjach odpadły inne projekty z lubuskiego - kilka z urzędu marszałkowskiego i dwa z Gorzowa Wlkp.
Laureatów poznamy 22 kwietnia
Żagański projekt - publikacja drukowana i film "Wielka Ucieczka" - znajduje się w kategorii wydawnictwo W finale będzie konkurował z takimi miastami jak Warszawa, Łódź i Płock.
- Projekt przedstawiony przez Żagań dowodzi swoim poziomem, że promocja w mniejszych polskich miastach i regionach rozwija się również niezwykle dynamicznie. W działaniach widać strategiczne myślenie - ocenia Janusz Malinowski, prezes grupy Ströer w Polsce.
Laureatów konkursu poznamy 22 kwietnia podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody, m. in. kampanie reklamowe o wartości 150 tys. zł każda oraz kampanie reklamowe w warszawskim metrze o wartości 20 tys. zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?